Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (gelezen 403230 keer)

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: [Pakken] Suitsupply
« Reactie #90 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:37:26 »
@liefhebber: Nog foto's kunnen maken van je 'ongeplakte' SuitSupply Pritt-pak? Ben erg benieuwd namelijk :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:39:07 »
Wat snobbistisch van je Nexus :o
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:44:28 »
Pritt is (tm) by FFW :)

Maar hij zou nog foto's leveren van z'n SuitSupply pak dat ie open heeft gehaald, waar dus duidelijk wel lijm in zou zitten (itt wat ze beweren), lees maar even terug (pag. 1).

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:48:00 »
Citaat van: "Nexus"

Maar hij zou nog foto's leveren van z'n SuitSupply pak dat ie open heeft gehaald, waar dus duidelijk wel lijm in zou zitten (itt wat ze beweren), lees maar even terug (pag. 1).

In mijn jasje zit ook lijm btw, terwijl idd verteld was dat het volledig gestikt zou zijn.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:49:53 »
:?

Er staat echt 'volledig artisanaal', 'geen lijmconstructies', 'handgemaakt'. Goede marketing zullen we dan maar zeggen ;). Best kwalijk eigenlijk  :?

Offline Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.christiaanverwijs.nl
« Reactie #95 Gepost op: 05 oktober 2005, 23:50:57 »

Ik heb sinds een tijdje een pak van de Suit Supply (ergens klinkt dit heel raar, maar ok). Op zich is het goed spul voor de prijs, zeker de full canvas pakken. Maar volgens mij zit er wel lijm in sommige delen van de pakken. Zo zijn de revers na een spontane regenbui licht bobbelig geworden, en wmb kan dat alleen maar als er lijm inzit die deels oplost door het water. Verder ben ik er wel tevreden mee, behalve dat ik me afvraag wat een stoombeurt voor je pak doet, als een paar druppels de revers al laten bobbelen.

De pasvorm is wel erg goed. Lekker getailleerd. Alleen mogen de armen wel langer (zelfs na maximale verlenging vind ik het eigenlijk nog iets te kort.)
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

FFW

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: 06 oktober 2005, 10:04:53 »
Ale er wordt gezegd dat er geen lijm inzit, dan mag er ook geen lijm inzitten. Is dit wel het geval dan je geld terug lijkt mij. Een goed gemaakt pak wordt echt niet slechter van een regenbuitje.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 06 oktober 2005, 10:55:23 »
gewoon terugbrengen.. rechtsmatig gezien heb je geen 'deugdelijk' product gekregen na jullie 'overeenkomst'.

Immanuel

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 06 oktober 2005, 11:46:06 »
Citaat van: "ruby tuesday"
gewoon terugbrengen.. rechtsmatig gezien heb je geen 'deugdelijk' product gekregen na jullie 'overeenkomst'.
eerst kleine lettertjes goed lezen..

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 06 oktober 2005, 12:12:38 »
worden die gemaakt na aankoop van een voorgelogen kostuum?

Immanuel

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: 06 oktober 2005, 12:19:40 »
weet ik veel, je moet t zelf maar weten als je bij die soort tenten koopt hoor..  :wink:  :D

Offline Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 06 oktober 2005, 14:19:04 »
Ik ga maandag wel eens vragen hoe het nou zit. Het is maar een rag-pak, maar ik vind het ook wel leuk om lekker vervelend te zijn.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 06 oktober 2005, 14:54:58 »
rag-pak? is dat hetzelfde als een trainingsbroek? :roll:

Offline Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 06 oktober 2005, 23:54:42 »
Citaat van: "ruby tuesday"
rag-pak? is dat hetzelfde als een trainingsbroek? :roll:

Hehe. Hardlopen in een pak. Interessant idee. Nee, de trainingsbroek gebruik ik daar wel voor :) SuitSupply is geschikt voor meer casual te dragen jasjes en pantalons. Dat bedoelde ik er vooral mee. Ik trek het aan naar feestjes e.d.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 07 oktober 2005, 23:26:17 »
Citaat van: "Christiaan"
Ik ga maandag wel eens vragen hoe het nou zit. Het is maar een rag-pak, maar ik vind het ook wel leuk om lekker vervelend te zijn.

Ik ben wel benieuwd wat ze er op te zeggen hebben eigenlijk.
This, madame, is Versailles.

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 08 oktober 2005, 12:42:34 »
Mijn ervaring met SuitSupply verkopers is dat ze niet zo heel veel kennis van pakken hebben. Ze zijn tijdens de verkooptraining denk ik verteld dat hun pakken 'niet geplakt' zijn, en daar houdt het zo'n beetje op. Diepgaandere kennis van hoe voeringen en revers e.d. dan wél gemaakt worden zal niet iedere verkoper hebben denk ik.

Offline Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 08 oktober 2005, 13:45:16 »
Ik denk ook dat het ze vooral aan hun kont zal oxideren...
size=9]"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner[/size]

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:23:56 »
Nieuwe mailing al gezien? 100% Cashmere overjas voor 289 euro. Klinkt wel goed of zal het in werkelijkheid tegen vallen?

Plaatje van het ding:

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:28:45 »
Goede prijs, maar je hebt cashmere en cashmere denk ik. Plus ik weet niet of het ook voor overjassen geldt dat de voering gelijmd kan zijn, volgens mij wel.

Kijk ook naar de binnenvoering, bemberg of polyesther? Beetje zonde van de cashmere als het van binnen vervolgens polyesther is (zoals de voering van mijn Suit Supply broek :? ).

Ben iig benieuwd, zo op de foto lijken het mooie mantels.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:34:50 »
Goede prijs, maar je hebt cashmere en cashmere denk ik. Plus ik weet niet of het ook voor overjassen geldt dat de voering gelijmd kan zijn, volgens mij wel.

Kijk ook naar de binnenvoering, bemberg of polyesther? Beetje zonde van de cashmere als het van binnen vervolgens polyesther is (zoals de voering van mijn Suit Supply broek :? ).

Ben iig benieuwd, zo op de foto lijken het mooie mantels.

Ze zien er zeker goed uit.
Maar wat je zegt klopt inderdaad. Misschien is de binnenvoering een drama. Ik heb namelijk het gevoel dat er een enorme adder onder het gras zit bij zo'n prijs. Bij de H&M ook dit soort jassen gezien die nog goedkoper waren. Misschien is dat dan zelfs een betere aankoop omdat het goede jassen schijnen te zijn voor het geld. Nouja, binnenkort maar een keer kijken bij Suit Supply.

Heel iets anders; die Suit Supply broeken zijn dus niet zo'n succes?

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:41:00 »
Ik kan me best voorstellen dat cashmere mantels helemaal niet zo duur hoeven te zijn zoals je ze vaak ziet liggen. Maar ergens moet op bespaard worden bij zo'n prijs lijkt mij. Neemt niet weg dat het hele mooie jassen kunnen zijn voor het geld, maar verwacht geen absoluut topproduct ;).

Broeken van Suit Supply -- binnenvoering is gedeeltelijk polyesther plus een naad begint bij mijn Suit Supply-broek te scheuren (boven de linker broekzak)... kosten geloof ik 70 of 80 Euro, dus 2 tientjes meer uitgeven en een Incotex bij Yoox shoppen is mijn tip ;).

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:43:45 »
Ik kan me best voorstellen dat cashmere mantels helemaal niet zo duur hoeven te zijn zoals je ze vaak ziet liggen. Maar ergens moet op bespaard worden bij zo'n prijs lijkt mij. Neemt niet weg dat het hele mooie jassen kunnen zijn voor het geld, maar verwacht geen absoluut topproduct ;).

Broeken van Suit Supply -- binnenvoering is gedeeltelijk polyesther plus een naad begint bij mijn Suit Supply-broek te scheuren (boven de linker broekzak)... kosten geloof ik 70 of 80 Euro, dus 2 tientjes meer uitgeven en een Incotex bij Yoox shoppen is mijn tip ;).

Heb jij je Incotex bij Yoox gekocht? Er staat nu een grijze op die er wel erg goed uit ziet.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:53:57 »

Het ligt aan de hoeveelheid cashmere die er in zit wat de prijs maakt.100% cashmere maakt de jas wel duurder.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:55:16 »
Citaat van: "gusto napolitano"
Het ligt aan de hoeveelheid cashmere die er in zit wat de prijs maakt.100% cashmere maakt de jas wel duurder.

Daarom is 289 euro wel erg goedkoop.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:58:37 »
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "gusto napolitano"

Daarom is 289 euro wel erg goedkoop.
Ik zeg maar zo als je die jas mooi vindt wetende dat het geen maatwerk is en geen 100% cashmere kan je hem altijd nog kopen.Je hoeft je daarvoor tegenover je zelf niet te schamen.

Huey

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: 16 oktober 2005, 13:12:44 »
Precies, 100% cashmere lijkt me voor een overjas zelfs een nadeel.

Jason

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: 16 oktober 2005, 15:34:54 »
Ik denk dat die prijs mogelijk is doordat ze niet de topkwaliteit inkopen. Klanten van Loro Piana ed. willen natuurlijk alleen de top, en iets onder de top zal het al een stuk goedkoper zijn. Verder is bemberg net zo goed kunststof als polyester.

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 16 oktober 2005, 15:40:44 »
Zover ik weet wordt Bemberg van katoen gemaakt.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 16 oktober 2005, 16:21:25 »
Zover ik weet wordt Bemberg van katoen gemaakt.
Cupro Bemberg is een soort kunstzijde van vlas of houtvezels.

Offline Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 18 oktober 2005, 21:22:06 »
idd slechte verkopers bij Suit Supply. Binnen een minuut wordt je drie keer aangesproken en ben je met iemand aan de praat dan komt er niets uit;

was laatst in Maastricht met een maat bij Suit Supply en de kerel op de maatpakken afdeling wist niet eens wat een sous brass'tje is. Krijg je vervolgens de vraag "of we ook in de business zitten?" Ach ja, zalig zijn de onnozelen van geest
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.