Ik bedoelde meer te zeggen dat Barrie niet hetzelfde is als Chesire; dat is namelijk 'groter' dan Barrie alleen.
Ter uitleg: mijn Green Label hemden worden in Frankrijk gemaakt door een atelier dat ook een aantal grote klanten in Duitsland heeft. Dan zeg je natuurlijk niet dat Nieuwenhuis & Kuiperi shirtmakers (wij) die hemden voor die Duitsers maken! Wordt een beetje een woordspelletje.
Zullen we er over ophouden, moet gaan koken namelijk :D
ik begrijp je heel goed. had inderdaad in mijn eerste post moeten zeggen: "het voormalige chester barrie (dat toen naast pakken onder eigen naam, ook al pakken maakte onder andere merknamen en ook voor anderen), dat is doorgestart onder de naam chesire clothing company (dat nog steeds pakken produceert onder de naam chester barrie, maar ook pakken maakt onder andere merknamen en ook voor anderen), ook de engelse mtm pakken voor Suit Supply schijnt te maken."
Zal voordat ik weer wat post eerst de inhoud zorgvuldig afstemmen met mijn advocaat (die nu overigens met een VERGROOTGLAS alle posts van jou, maar ook van andere forumleden aan het nazien is op de meest triviale onvolkomenheden, onjuistheden and the like!)