Maar heb wel eens wat cashmere shawltjes online gekocht en dat waren hele nette voor weinig geld.
Citaat van: "Vortex"Maar heb wel eens wat cashmere shawltjes online gekocht en dat waren hele nette voor weinig geld. Klinkt goed. Linkje?
Leuke shawl dit wel van PShttp://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-scarves/mens-scarf-a5xa-512f-s38-1/Komt op 91 pond. Ach, we zien wel. Ik had zoiets ook van Etro gezien bij Oger voor 168e, misschien in de uitverkoop ofzo.
Citaat van: "Rogier"Leuke shawl dit wel van PShttp://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-scarves/mens-scarf-a5xa-512f-s38-1/Komt op 91 pond. Ach, we zien wel. Ik had zoiets ook van Etro gezien bij Oger voor 168e, misschien in de uitverkoop ofzo. Ik heb een financieel meevallertje, en nu zit ik toch te denken aan deze shawl. Deze is 100% zijde, en daar heb ik geen ervaring mee. Draagt dat lekker en is het een beetje houdbaar?en ik heb geen baardgroei.
Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !
Citaat van: "Timothy"Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !hmm ik had er alleen maar gezien van 29.95, maar die voelde aan als schuurpapier, lag wel mooie dunne 100% cashmere voor 59.95 zit te twijfelen om die nog te halen
Citaat van: "Aero"Citaat van: "Timothy"Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !hmm ik had er alleen maar gezien van 29.95, maar die voelde aan als schuurpapier, lag wel mooie dunne 100% cashmere voor 59.95 zit te twijfelen om die nog te halendie van 12,50 is in de aanbieding vanwege de 'openhuis weken'. Het is ook wel zo dat linnen in het begin wat stugger aanvoelt, wordt vanzelf zacht naarmate je de shawl draagt.
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Aero"Citaat van: "Timothy"Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !hmm ik had er alleen maar gezien van 29.95, maar die voelde aan als schuurpapier, lag wel mooie dunne 100% cashmere voor 59.95 zit te twijfelen om die nog te halendie van 12,50 is in de aanbieding vanwege de 'openhuis weken'. Het is ook wel zo dat linnen in het begin wat stugger aanvoelt, wordt vanzelf zacht naarmate je de shawl draagt.Die van 12.50 kon ik alleen bij de vrouwen afdeling vinden, waren ook erg lang. 39e waren de sjaals op de herenafdeling
Die Franco Ferrari sjaals die Immanuel 1970 nu binnen heeft zien er echt wel top uit!
Citaat van: "Rogier"Die Franco Ferrari sjaals die Immanuel 1970 nu binnen heeft zien er echt wel top uit! ik ga er zaterdag weer ff heen.. , isaia kwam ook las ik
zien er idd goed uit die sjaals mss toch eens binnenkort langs gaan... (tis zo ver....)
Vanaf Antwerpen is het ongeveer 1u (dat zegt google maps tenminste) en van thuis uit zou ik 2u onderweg zijn... Toch best ver maak er wel een x een leuk uitstapje van met mn vriendin