Auteur Topic: De betere shawls  (gelezen 14850 keer)

Offline cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #90 Gepost op: 29 maart 2007, 22:39:39 »
Citaat van: "Vortex"
Maar heb wel eens wat cashmere shawltjes online gekocht en dat waren hele nette voor weinig geld.
Klinkt goed. Linkje?
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #91 Gepost op: 29 maart 2007, 22:41:54 »
Citaat van: "cheukert"
Citaat van: "Vortex"
Maar heb wel eens wat cashmere shawltjes online gekocht en dat waren hele nette voor weinig geld.
Klinkt goed. Linkje?

www.pashminashawls.nl (zie dat ze al wat duurder zijn geworden, kan me niet herrinneren dat ik zoveel voor m'n shawl heb gelapt). Je kunt ze trouwens in allerlei kleurtjes bestellen en weet ik het allemaal.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #92 Gepost op: 30 maart 2007, 11:58:16 »
Citaat van: "Rogier"
Leuke shawl dit wel van PS

http://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-scarves/mens-scarf-a5xa-512f-s38-1/

Komt op 91 pond. Ach, we zien wel. Ik had zoiets ook van Etro gezien bij Oger voor 168e, misschien in de uitverkoop ofzo. :D

Ik heb een financieel meevallertje, en nu zit ik toch te denken aan deze shawl. Deze is 100% zijde, en daar heb ik geen ervaring mee. Draagt dat lekker en is het een beetje houdbaar?

en ik heb geen baardgroei. :wink:
This, madame, is Versailles.

Offline cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #93 Gepost op: 31 maart 2007, 00:17:19 »

Komt op 91 pond. Ach, we zien wel. Ik had zoiets ook van Etro gezien bij Oger voor 168e, misschien in de uitverkoop ofzo. :D

Ik heb een financieel meevallertje, en nu zit ik toch te denken aan deze shawl. Deze is 100% zijde, en daar heb ik geen ervaring mee. Draagt dat lekker en is het een beetje houdbaar?

Mooie shawl!
zijde is niet slijtagegevoelig, dus goed houdbaar.
Zijde is mooi, wol is warmer  :wink:

Offline Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
De betere shawls
« Reactie #94 Gepost op: 31 maart 2007, 00:33:23 »
Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 ;) een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #95 Gepost op: 31 maart 2007, 00:51:33 »
Citaat van: "Timothy"
Ik heb bij de bijenkorf een mooie linnen Shawl gekocht voor 12,50 ;) een vergelijkbare hadden ze liggen voor 49 euro !

hmm ik had er alleen maar gezien van 29.95, maar die voelde aan als schuurpapier, lag wel mooie dunne 100% cashmere voor 59.95 zit te twijfelen om die nog te halen

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #96 Gepost op: 31 maart 2007, 01:04:24 »
Goede tip heren over de bijenkorf zal er binnenkort eens langswippen en kijken of het wat is!

Offline Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
De betere shawls
« Reactie #97 Gepost op: 31 maart 2007, 02:03:00 »
Citaat van: "Aero"

hmm ik had er alleen maar gezien van 29.95, maar die voelde aan als schuurpapier, lag wel mooie dunne 100% cashmere voor 59.95 zit te twijfelen om die nog te halen

die van 12,50 is in de aanbieding vanwege de 'openhuis weken'. Het is ook wel zo dat linnen in het begin wat stugger aanvoelt, wordt vanzelf zacht naarmate je de shawl draagt.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #98 Gepost op: 01 april 2007, 15:34:49 »

die van 12,50 is in de aanbieding vanwege de 'openhuis weken'. Het is ook wel zo dat linnen in het begin wat stugger aanvoelt, wordt vanzelf zacht naarmate je de shawl draagt.

Die van 12.50 kon ik alleen bij de vrouwen afdeling vinden, waren ook erg lang. 39e waren de sjaals op de herenafdeling

Offline Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #99 Gepost op: 04 april 2007, 22:35:59 »

Toevallig, ik heb die vandaag binnen gekregen. Ik mis zelf het volume een beetje. Was meer een 'leuk om te hebben' dan een 'ga ik echt dragen'. Overigens heb ik ook de miskoop van de maand gedaan op de website bij Paul Smith --> een veels te kleine tas :(

Offline Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
De betere shawls
« Reactie #100 Gepost op: 04 april 2007, 22:46:52 »

Die van 12.50 kon ik alleen bij de vrouwen afdeling vinden, waren ook erg lang. 39e waren de sjaals op de herenafdeling

Hij komt bij mij zeg maar tot m'n broek band... prima. In a'veen hebben ze geen heren accesoires afdeling dus die van 39 zou ik verder niet weten, hij was iets zachter maar beetje groot prijs verschil...

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #101 Gepost op: 27 september 2007, 18:28:17 »
Die Franco Ferrari sjaals die Immanuel 1970 nu binnen heeft zien er echt wel top uit! :-({|=

Offline Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #102 Gepost op: 27 september 2007, 18:46:28 »
Eensch.
"It is ok for me to have everything I want"

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #103 Gepost op: 27 september 2007, 19:54:24 »
Die Franco Ferrari sjaals die Immanuel 1970 nu binnen heeft zien er echt wel top uit! :-({|=

ik ga er zaterdag weer ff heen.. , isaia kwam ook las ik  :D

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #104 Gepost op: 27 september 2007, 20:17:00 »
zien er idd goed uit die sjaals mss toch eens binnenkort langs gaan... (tis zo ver....)

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #105 Gepost op: 27 september 2007, 20:27:37 »
Citaat van: "ruby tuesday"

ik ga er zaterdag weer ff heen.. , isaia kwam ook las ik  :D

Ja, wordt wel druk als ik de blog mag geloven! :D

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #106 Gepost op: 27 september 2007, 21:32:28 »
zien er idd goed uit die sjaals mss toch eens binnenkort langs gaan... (tis zo ver....)

Vanaf jou toch niet meer? :D

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #107 Gepost op: 27 september 2007, 21:53:08 »
Vanaf Antwerpen is het ongeveer 1u (dat zegt google maps tenminste) en van thuis uit zou ik 2u onderweg zijn... Toch best ver :P maak er wel een x een leuk uitstapje van met mn vriendin

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
« Reactie #108 Gepost op: 27 september 2007, 21:54:19 »
Vanaf Antwerpen is het ongeveer 1u (dat zegt google maps tenminste) en van thuis uit zou ik 2u onderweg zijn... Toch best ver :P maak er wel een x een leuk uitstapje van met mn vriendin

1u is toch niet echt ver.. als ik het OV tegen heb ben ik vanaf Rotterdam Noord naar Spangen iets minder kwijt...