Ik ben opzoek naar een nieuw (wit) overhemd.
Bijna twee jaar terug heb ik een shirt van Daniele Alessandrini gekocht. D.A. heeft twee verschillende soorten lijnen die qua prijs en kwaliteit enorm van elkaar verschillen. Destijds heb ik een overhemd uit het dure assortiment gekocht en deze zit nog steeds perfect, enkel wordt de kleur na elke wasbeurt steeds iets minder wit en nu is het dan ook tijd voor een nieuw overhemd.
Wat ik zo fijn vind aan het overhemd is dat de stof enorm lekker aanvoelt; het is dun maar tegelijkertijd erg sterk en zacht, ook is de fit behoorlijk smal (slim), iets dat met mijn bouw een absolute must is. Ook lijkt het een beetje op een mode-shirt maar dan met een klassieke touch, voor een student als ik een prima combinatie!
Nu heb ik voorheen enkel de bekende merken zoals Diesel gedragen, maar daar wil ik nu niet meer naar terug!
Ik hoop dat jullie mij een stapje op weg kunnen helpen! Welke merken zouden voor mij in aanmerking komen bijvoorbeeld?
Mijn budget is 200-300 Euro, het shirt zal voornamelijk onder zwarte jeans gedragen worden (dit is hier zeker zoiets als vloeken in de kerk?) en zal dus niet vaak onder een pak gedragen worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een goede kwaliteit stof, boven dat alles met de hand gemaakt moet zijn; ik heb er absoluut geen moeite mee als machines een (groot) gedeelte van het werk hebben gedaan, zolang ik maar niet inlever op kwaliteit. Lorenzini is hier een goed voorbeeld van, enkel zijn hun overhemden (welke in tot nu toe gezien heb) niet slank genoeg.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!