Auteur Topic: [Nijmegen] Maarten Tijssen Mode  (gelezen 7783 keer)

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Nijmegen] Maarten Tijssen Mode
« Gepost op: 30 mei 2005, 23:53:22 »
Citaat van: "Borelli2"
Nou, ik heb 3 weken geleden een Pal Zileri Satoriale laten opmeten. Ik heb er alleen nog niets over gehoord (levertijd +/- 4 weken). Als het niet door gaat omdat het stofje er niet is ofzo ga ik ZEKER mee doen!!!!! Hebben ze bij die zaak in Naarden ook Santoni's tegen een actieprijsje ofzo?

Gegroet.

Vast Tijssen bezocht in de burchtstraat?

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2005, 23:55:15 »
Citaat van: "Vortex"
Nou, ik heb 3 weken geleden een Pal Zileri Satoriale laten opmeten. Ik heb er alleen nog niets over gehoord (levertijd +/- 4 weken). Als het niet door gaat omdat het stofje er niet is ofzo ga ik ZEKER mee doen!!!!! Hebben ze bij die zaak in Naarden ook Santoni's tegen een actieprijsje ofzo?

Gegroet.

grote speler in nijmegen toch

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2005, 23:59:50 »
Citaat van: "gusto napolitano"

Gegroet.

grote speler in nijmegen toch

Naar mijn weten een van de 'grotere' in Nijmegen. Word er altijd vriendelijk geholpen door dezelfde verkoper die me m'n eerste (Zileri) pak heeft aangesmeerd euh verkocht  :wink:

Online Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2005, 00:00:22 »
schrijf je borelli niet met 2 r'en?

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2005, 00:02:01 »
Citaat van: "Chris"
schrijf je borelli niet met 2 r'en?

Jep ?

:o

Huey

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2005, 00:02:36 »
Wat boeit het nou hoe je Borrelli schrijft?

Typefoutje kan gebeuren.

Online Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2005, 00:03:25 »
vroeg het me gewoon af en ben te lui om naar de kast te lopen :P

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2005, 07:49:50 »
Citaat

Klopt helemaal. en ja ach een typVoutje Borelli of Borrelli boeiend toch? Klinkt hetzelfde.

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2005, 08:05:00 »
Citaat
Naar mijn weten een van de 'grotere' in Nijmegen. Word er altijd vriendelijk geholpen door dezelfde verkoper die me m'n eerste (Zileri) pak heeft aangesmeerd euh verkocht  :wink:

Wie heeft je daar geholpen dan?

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2005, 08:54:37 »
Citaat

Wie heeft je daar geholpen dan?

Roel, jonge gast, schat jaar of 27. Wat voor'n Sartoriale heb  je gekocht btw?

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2005, 09:37:33 »
Citaat

Hahahahahaha geweldig. Bedankt voor het compliment. Ik ben overigens 29.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2005, 09:54:33 »
Citaat

Hahahahahaha geweldig. Bedankt voor het compliment. Ik ben overigens 29.

Heheh je meent het niet!? Wanneer is er weer uitverkoop bij jullie:wink:

Ben je ook al langs Vinci Tailors geweest in Nijmegen, ziet er goed uit (http://www.vincitailors.nl/) !

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2005, 12:00:25 »
Nee, ik ben er nog niet geweest. Maar ga er binnenkort wel een keertje kijken. Maar om jou even te plaatsen: heb ik toevallig enkele weken geleden jou geholpen met je zoektocht naar een donkerblauwe pantalon die we helaas niet hadden? Of wellicht nog anders: heb jij bij mij niet een geruite Pal Zileri Satoriale tijdens de uitverkoop gekocht?
Ik vermoed dat wij zo halverwege augustus gaan 'uitverkopen'. Zelf denk ik dat ik er dan niet meer werk aangezien ik begin september een drukkere baan krijg waardoor ik niet meer op de zaterdagen in de winkel ga staan.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 01 juni 2005, 17:09:30 »
Nee, ik ben er nog niet geweest. Maar ga er binnenkort wel een keertje kijken. Maar om jou even te plaatsen: heb ik toevallig enkele weken geleden jou geholpen met je zoektocht naar een donkerblauwe pantalon die we helaas niet hadden? Of wellicht nog anders: heb jij bij mij niet een geruite Pal Zileri Satoriale tijdens de uitverkoop gekocht?
Ik vermoed dat wij zo halverwege augustus gaan 'uitverkopen'. Zelf denk ik dat ik er dan niet meer werk aangezien ik begin september een drukkere baan krijg waardoor ik niet meer op de zaterdagen in de winkel ga staan.

Inderdaad je hebt de goede voor je. Als ik het me goed herinner heb ik daarnaast nog twee Zileri pakken bij Tijsen gekocht. Binnenkort maar eens wat casual kleding halen. Ben nog altijd op zoek naar een leren colbertje van Boss (open knoopsgaten, dubbele split, 2-knoops), toevallig in de winkel liggen  :wink:

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 02 juni 2005, 20:57:55 »
Nop, helaas geen leren Boss colbert. Ik hoop dat mijn PZ Satoriale nog binnenkomt anders doe ik a.s.a.p. mee aan de aktie in Naarden. Casual kleding vind ik momenteel bij ons beneden de maat. Een enkele pantalon vind ik nog wel prima (onlangs nog een licht oranje Incotex aangeschaft 65% katoen 35% linnen à € 190) en een aantal losse colberts. En uiteraard blijven de "For all mankind" jeans erg goed!

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 juni 2005, 15:13:40 »
Ach in de buurt van Nijmegen kun je ook niet veel verwachten natuurlijk op het gebied van hogere segment kleding. Ik denk dat ik zaterdag maar eens een dagje in Maastricht ga kijken of daar nog wat te halen valt (paar Santoni's waarschijnlijk).
Die Caruso zal wel een stuk goedkoper zijn dat je bestelde PZ Satoriale, handig zo'n forum  :wink:

Immanuel

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 03 juni 2005, 15:38:23 »
Nop, helaas geen leren Boss colbert. Ik hoop dat mijn PZ Satoriale nog binnenkomt anders doe ik a.s.a.p. mee aan de aktie in Naarden. Casual kleding vind ik momenteel bij ons beneden de maat. Een enkele pantalon vind ik nog wel prima (onlangs nog een licht oranje Incotex aangeschaft 65% katoen 35% linnen à € 190) en een aantal losse colberts. En uiteraard blijven de "For all mankind" jeans erg goed!

hoe is armani jeans bij jullie?? :wink:

Offline Borelli2

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 03 juni 2005, 21:43:08 »
Prima. Blijft goed die Armani-jeans, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van. Vandaag overigens bij Vinci Tailors geweest. Klein pandje in de binnenstad van Nijmegen. Prima collectie stoffen. Voornamelijk contact met Engelse tailors. Prima prijs overigens. Vanaf een euri of 700 heb je al heel wat moois! Dezelfde soort stoffen die Pal Zileri hanteert, maar dan zonder het 'bekende' label erop geplakt  :lol:  Denk dat ik daar maar eens een kostuum laat maken. Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
« Reactie #18 Gepost op: 03 juni 2005, 21:44:55 »
Prima. Blijft goed die Armani-jeans, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van. Vandaag overigens bij Vinci Tailors geweest. Klein pandje in de binnenstad van Nijmegen. Prima collectie stoffen. Voornamelijk contact met Engelse tailors. Prima prijs overigens. Vanaf een euri of 700 heb je al heel wat moois! Dezelfde soort stoffen die Pal Zileri hanteert, maar dan zonder het 'bekende' label erop geplakt  :lol:  Denk dat ik daar maar eens een kostuum laat maken. Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

:shock:

Ik zal dit topic trouwens zo even splitsen, gaat niet bepaald over de Caruso actie zegmaar ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 03 juni 2005, 22:05:51 »
onder het topic crimineel misschien, je initialen op je manchet?

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 juni 2005, 20:41:16 »
Overigens ook leuke overhemden op maat daar (met initialen op de manchet). Wie weet er overigens nog een leuk adresje voor Santoni's? Komen die krengen ergens ook wel eens in de aanbieding, want ze blijven prijzig. MAAR ZO MOOI!

Wat maakt de hemden zo speciaal? Heb wel wat over gehoord, maar nog nooit geweest. Ben laatst bij Shoes & Shirts geweest in Maastricht, daar hadden ze prachtige Santoni's (en veel engelse schoenen). Als ik het goed heb zijn de Santoni's vanaf zo'n 370 euro.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 december 2005, 17:18:51 »
Vandaag koopzondag in Nijmegen, uiteraard weer even langs Tijssen gelopen. Zo'n beetje alles (veel mooi spul Zileri/Borrelli) in de aanbieding, kortingen vanaf 30% tot 60%.

Offline wh00t

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 december 2005, 01:45:14 »
Vandaag koopzondag in Nijmegen, uiteraard weer even langs Tijssen gelopen. Zo'n beetje alles (veel mooi spul Zileri/Borrelli) in de aanbieding, kortingen vanaf 30% tot 60%.

Toevallig nog gezien wat ze nog aan Santoni's hadden staan?
Is wel redelijk in de buurt voor me maar scheelt toch weer een ritje ;)

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 december 2005, 07:37:30 »
Citaat van: "wh00t"

Toevallig nog gezien wat ze nog aan Santoni's hadden staan?
Is wel redelijk in de buurt voor me maar scheelt toch weer een ritje ;)

Volgens mij niks van Santoni in de aanbieding, maar misschien komt dat nog.... Vorig jaar heb ik een paar kunnen meenemen met korting.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 02 mei 2006, 22:59:38 »
Netjes opgelost door de mensen van Tijssen, het oude bericht geldt dus niet meer.

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
« Reactie #25 Gepost op: 03 mei 2006, 10:42:54 »
helaas, wel sinds kort een goede in Dordrecht ontdekt  8)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 03 mei 2006, 11:02:42 »
Citaat van: "Marco"
helaas, wel sinds kort een goede in Dordrecht ontdekt  8)

Hehe dat is te ver weg voor mij :(

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 21 juni 2006, 19:04:20 »
Er is nu uitverkoop, enkele Santoni's voor 50%, Borrelli hemden 50% en nog veel en veel meer.

Offline Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 11 juli 2006, 19:18:07 »
Er liggen nog wat mooie borrelli en zaleri shirts! van 225 tot 112,5 ze zijn wel niet getrailleerd volgens de verkoper :(.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 11 juli 2006, 19:34:30 »
Citaat van: "Pim"
Er liggen nog wat mooie borrelli en zaleri shirts! van 225 tot 112,5 ze zijn wel niet getrailleerd volgens de verkoper :(.

Laten tailleren ;) Heb er zaterdag nog een gave Borrelli jeans meegenomen voor 95 Euro's! Ook nog veel Santoni's met leuke korting.