Citaat van: "Huey"Dat taalgebruik:o En je interesses. Soli, ik vraag me echt af wat voor ambtenaar jij wel niet bent :pAch, gewoon een gezond jongmensch met bijbehorende interesses.. Zoals- Schoenen + boeken hierover- Vrouwenspul etc- Fietsen en bergbeklimmen- Koken- Hoorspelen- Het nonchalant quoten van cabaretteksten- eva
Dat taalgebruik:o En je interesses. Soli, ik vraag me echt af wat voor ambtenaar jij wel niet bent :p
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Huey"Dat taalgebruik:o En je interesses. Soli, ik vraag me echt af wat voor ambtenaar jij wel niet bent :pAch, gewoon een gezond jongmensch met bijbehorende interesses.. Zoals- Schoenen + boeken hierover- Vrouwenspul etc- Fietsen en bergbeklimmen- Koken- Hoorspelen- Het nonchalant quoten van cabaretteksten- eva
Welk projectje? Ik heb een tijdje niet meegelezen maar ik dacht dat jij altijd al aan de vrouw was?
Citaat van: "Nexus"Gewoon paar leuke modellen zoeken en vragen of ze die ook in jouw maat hebben , krijg je ze meteen nieuw in doos mee ipv half afgetrapt.Handige tip.......is die winkel soms een outlet of zoiets of een winkel van.....
Gewoon paar leuke modellen zoeken en vragen of ze die ook in jouw maat hebben , krijg je ze meteen nieuw in doos mee ipv half afgetrapt.
Den Haag, dus donderdag koopavond toch?
Ik kan mij die winkel naast oger niet herineren.
Misschien moet je bij de 'Te Koop' afdeling van je dichtstbijzijnde jachthaven gaan kijken...
Vandaag nog langs die schoenen dump gelopen.Zo te zien waren er nog 20 paar schoenen en 4 man personeel verder was de winkel op een rekje met die 20 paar schoenen leeg
Citaat van: "gusto napolitano"Vandaag nog langs die schoenen dump gelopen.Zo te zien waren er nog 20 paar schoenen en 4 man personeel verder was de winkel op een rekje met die 20 paar schoenen leeg Idd. nogal triest gezicht....
Dan zijn in ieder geval de zaken erg goed gegaan, of niet?
Wat wil je, de Santoni's werden er zo'n beetje gratis bij twee pakken melk uitgedeeld!
Citaat van: "Merlino"Wat wil je, de Santoni's werden er zo'n beetje gratis bij twee pakken melk uitgedeeld!Nu loopt iedereen in den haag op santoni neem ik maar aan
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Merlino"Wat wil je, de Santoni's werden er zo'n beetje gratis bij twee pakken melk uitgedeeld!Nu loopt iedereen in den haag op santoni neem ik maar aan Beetje jammer inderdaad... maar het was dan ook erg goedkoop.
Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.Winkel was falliet gegaan dus moest hun spullen kwijt. Vandaar dat de schoenen zo goedkoop waren.
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.Winkel was falliet gegaan dus moest hun spullen kwijt. Vandaar dat de schoenen zo goedkoop waren.Zat die winkel er voorheen dan ook hij is me nooit opgevallen.