Gusto op Prada's
Wat wil je, de Santoni's werden er zo'n beetje gratis bij twee pakken melk uitgedeeld!
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Bonne"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.Winkel was falliet gegaan dus moest hun spullen kwijt. Vandaar dat de schoenen zo goedkoop waren.Zat die winkel er voorheen dan ook hij is me nooit opgevallen.Nee, het was een fallisements uitverkoop van twee winkels die dit pand ervoor hebben gebruikt. De eerste winkel zat naast Oger (Nassau) en de andere winkel zat in de Denneweg.
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.Winkel was falliet gegaan dus moest hun spullen kwijt. Vandaar dat de schoenen zo goedkoop waren.Zat die winkel er voorheen dan ook hij is me nooit opgevallen.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.Winkel was falliet gegaan dus moest hun spullen kwijt. Vandaar dat de schoenen zo goedkoop waren.
Ik zou het zo ook niet weten maar volgens de mannen hier waren ze spot goedkoop.Ik ga maar voor de suede Prada instappers kijken bij shoebaloo in amsterdam.
Solitarias heeft iid laatst 2 pakken melk gekocht.....
merlino de tovenaar
toch niet van santoni hoop ik, ik wil wel wat exclusievere...
ja hehe, als die aan t werk zijn hebben ze wel zin in een pakske melk....Nee, het blijft zonde die in de uitverkoop te moeten gooien..Failliet of niet, dan moet de importeur ze voor mijn part maar terugkopen ofzo, maar dumpen vind ik te ver gaan...
Citaat van: "ruby tuesday"ja hehe, als die aan t werk zijn hebben ze wel zin in een pakske melk....Nee, het blijft zonde die in de uitverkoop te moeten gooien..Failliet of niet, dan moet de importeur ze voor mijn part maar terugkopen ofzo, maar dumpen vind ik te ver gaan...want?
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "ruby tuesday"ja hehe, als die aan t werk zijn hebben ze wel zin in een pakske melk....Nee, het blijft zonde die in de uitverkoop te moeten gooien..Failliet of niet, dan moet de importeur ze voor mijn part maar terugkopen ofzo, maar dumpen vind ik te ver gaan...want?Kom op, het kan toch niet dat het gepeupel in zulke kwaliteitsschoenen gaat lopen! Dan zijn ze niet meer exclusief en kan je er niet meer mee patsen