nee maar stel nou dat ik hotfudge boos maak...dat wil ik toch niet geen reacties op http://www.x-socks.nl?
Subtiele luxe: Personal Socks van FalkeU weet vast dat in een maatpak, maatoverhemd of maatdas uw eigen initialen gezet kunnen worden. Maar het nieuwste op het gebied van ’personal luxury’ zijn de cashmere sokken van Falke, met uw eigen initialen.Sokken worden altijd uit elastisch materiaal vervaardigd, dus maatwerk op het gebied van sokken is voor de meeste mensen niet nodig. Maar sinds kort kunt u uw sokken wel op een andere manier een zeer persoonlijk tintje geven. Uw kunt uw initialen laten aanbrengen op de weldadig luxueuze cashmere sokken van Falke.Hierbij kunt u kiezen uit meerdere kleuren sokken, die dan verrijkt worden met monogrammen in zilvergrijs, rood of donkerblauw. U kunt daarbij zelfs kiezen uit diverse lettertypen.In de Oger-stores kunt vragen naar deze uiterste vorm van ’personal luxury’. De sokken worden dan voor u besteld en binnen afzienbare tijd heeft u uw eigen ’personal socks’ in huis.
ik ga morgen maar sokken kopen
Ik moet toch morgen in de stad zijn dus het worden falke.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik moet toch morgen in de stad zijn dus het worden falke.Pfoeh met dit weer is het tijd voor de oxbow zwembroek + t-shirt combi en een Speedboat met een goed paar waterski's. Niet om in de stad rond te hobbelen.
goed FFW! speed?
Citaat van: "bracco"goed FFW! speed?Nee, ben weer begonnen met sport. En doe montignac.
aha..dan werkt het wel dus. is ook de enige manier, gescheiden eten.
mooi zijn die, met die fijne streepjes. van den Heuvel heeft ook mooi Novila ondergoed.