Vind bij deze artikelen de eerste zin in het onderschrift van Sergio altijd treffend
Vond die laatste post van de Viccel-eigenaar vrij beleefd. Als je het niets vindt, koop je het toch niet. Wat een gezeur.
Die 18 pagina's Viccel komen vooral door forumleden die hun mening geven over de sokken; niet door posts van de eigenaar zelf, die hooguit af en toe een (simpele) reactie geeft. Dat mensen lovend zijn over zijn product kan hij verder ook niet helpen. Het is nu eenmaal een product met een bizar goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ik heb vier paar Pantherella's (rap) versleten en die zijn echt geen haar beter, maar wel drie keer zo duur.
Vooral katoen van Pantherella houdt zich slecht, wol is wel duurzaam is mijn ervaring.
Gisteren wat Falke (halve prijs!) MarcMarcs en Burlingtons gekocht ik ben die V&D sokken eindelijk zat met name de pasvorm 36-42 en 43-46 is voor iemand met maat 43 een giller, buiten de kwaliteit zijn ze te klein of te groot.Door dit forum kom ik nu eindelijk wat meer in de betere sokkenwinkels....Annekdote:Mijn schoonmoeder heeft verleden week een paar Burlingtons teruggebracht, .................omdat er nog een "ijzertje" in zat
Dat klinkt netjes, MH, niet de draaghistorie, maar de service, that is. Hebben er meer hier last van? Niet om Viccel af te kraken hoor, want Pantherella is ook niet alles, maar ik ben wel benieuwd.
De vergelijking is ook lastig omdat de sokken van Viccel van 100% katoen of wol zijn, en niet van een procent of 70 zoals we bij veel andere merken zien.Zoiets stond er tenminste toen we het nog konden lezen.