Na de verhalen over Kent Wang zelf ook maar eens iets besteld:Groeten,DonPS. De foto heb ik geleend van de website.
Ik heb ze ook. Enige dat me tegenvalt is dat ze vrij klein zijn; 12 mm.. 15 mm. zou beter/mooier zijn geweest.
Citaat van: "Don"Na de verhalen over Kent Wang zelf ook maar eens iets besteld:Groeten,DonPS. De foto heb ik geleend van de website.Zijn het een beetje goede manchetknopen, Don? Ik overweeg ze namelijk ook te bestellen.
Waarde heren,Al zoekende naar manchetknopen kwam ik een alleraardige site tegen. Nu was ik zelf nogal onder de indruk van deze manchetknopen:http://www.forzieri.com/usa/product_view.asp?l=usa&dept_id=10&pf_id=fz10167-007&id_valore1=&id_valore2=&id_valore3=&id_valore4=&id_valore5=&c=itaIk heb vanzelfsprekend wel enige connectie met Italië, dus in mijn situatie zouden deze manchetknopen niet ongepast zijn. Maar nu vroeg ik mij af hoe anderen hier tegenaan kijken. Gaarne reacties
Manchetknopen van Girard-Perregaux
Manchetknopen van Girard-Perregaux Plaatje
Heren,Recent heb ik mijn eerste paar bachelor knots gekocht. Maar nu kom ik erachter dat ze niet door de manchetten passen. Ik zag wel dat de stiksels in de manchetten iets uitgerekt konden worden. Is het de bedoeling dat je de stiksels iets uit moet rekken of passen de bachelor knots gewoonweg niet door mijn manchetten?
Gewoon iets verder openmaken met een tornmesje.
Citaat van: "Jesper"Gewoon iets verder openmaken met een tornmesje. Oei, dat lijkt me niet de juiste manier. Dit kan immers gemakkelijk doorscheuren. Ik zou zeggen: Gewoon hard genoeg duwen, dan past alles op den duur.
Wat niet rekt dat scheurt, en wat niet scheurt dat knippen we!
Citaat van: "Jesper"Gewoon iets verder openmaken met een tornmesje. Oei, dat lijkt me niet de juiste manier. Dit kan immers gemakkelijk doorscheuren.