Auteur Topic: Tassen  (gelezen 114144 keer)

Offline HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
« Reactie #1020 Gepost op: 21 juli 2010, 21:41:01 »
Mooi voor een weekendje weg !!
Kom je zeker in stijl mee aan.

Offline St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1021 Gepost op: 22 juli 2010, 08:24:53 »
Mooi. Ook in het bruin verkrijgbaar?

En inderdaad.. Ik koop het liever ook niet via het internet. Ik wil eerst even kunnen zien, ruiken en voelen in het echt. Zoals ik wel vaker doe, dus. :mrgreen:

neen, helaas alleen in zwart, en ik heb hetzelfde probleem, ben met nieuwe dingen wat huiverig via internet, zie spullen t liefst eerst even in t echt, kijken of de verhoudingen wel kloppen, leer wel mooi (genoeg) is, etc..

Online Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1022 Gepost op: 22 juli 2010, 09:20:36 »

Leather case voor mijn Ipad.
"It is ok for me to have everything I want"

Offline HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1023 Gepost op: 22 juli 2010, 19:56:25 »

Leather case voor mijn Ipad.

Heb je in het nieuws gezien wat jij die arme Chinese medewerkers aan doet ?  :)

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • Le coq non sportif
    • Bekijk profiel
« Reactie #1024 Gepost op: 22 juli 2010, 22:00:36 »

Kom kom, die arme Chinese kindertjes moeten ook eten. Wees blij dat ze een zakcentje kunnen verdienen. :twisted:

Offline Pat

• Gebruiker
  • Don't touch the watch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1025 Gepost op: 22 juli 2010, 22:05:52 »
Wees blij dat ze een zakcentje kunnen verdienen. :twisted:

Je bedoeld een banaan. Ze moeten wat na die WK ballen.  :mrgreen:
It's not whether you win or lose, it's how you play the game.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1026 Gepost op: 22 juli 2010, 22:14:09 »
Je bedoeld een banaan. Ze moeten wat na die WK ballen.  :mrgreen:
bedoelt.
This, madame, is Versailles.

Online Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1027 Gepost op: 22 juli 2010, 22:51:48 »

Moet zeggen dat ik het niet weet, en het ook niet wil weten.
In ieder geval een fraaie case.

Offline Mediaman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1029 Gepost op: 23 juli 2010, 07:45:59 »
De lobbyisten en pr-mensen van de concurrentie van Apple zijn lekker bezig de laatste tijd.

Oplossing; haal ze maar naar nederland ik hou wel van babi pangang.  :wink:
A lavà ‘a capa ‘o ciuccio se perde acqua e sapone.

Online Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1030 Gepost op: 23 juli 2010, 08:05:05 »
Het zal wel.

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
« Reactie #1031 Gepost op: 23 juli 2010, 16:36:34 »
Komt ie toch :

http://www.mobilemac.nl/ipad/62-medewerkers-van-chinese-ipad-fabriek-ernstig-ziek-door-chemische-stof/

http://www.telegraph.co.uk/finance/china-business/7763699/Protest-at-Chinese-iPad-maker-Foxconn-after-11th-suicide-attempt-this-year.html

Los van het menselijk leed dat uiteraard buiten kijf staat. Neem dan wel even in gedachten dat Foxconn 800.000 medewerkers heeft, 11 zelfmoorden op zoveel medewerkers is fors minder dan het landelijk gemiddelde van allerlei westerse landen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
    • This is not the website you are looking for
« Reactie #1032 Gepost op: 23 juli 2010, 17:03:19 »
Het is een groot probleem in China. Zie ook China Blue.
In every stock-jobbing swindle everyone knows that some time or other the crash must come, but every one hopes that it may fall on the head of his neighbour, after he himself has caught the shower of gold and placed it in safety.
-Das Kapital (1867)

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1033 Gepost op: 24 juli 2010, 08:53:28 »
Sergio je moet niet vergeten dat de zelfmoorden in china specifiek voorkomen binnen 1 bedrijf en dat gemiddelde wat jij noemt willekeurig verdeeld is onder de bevolking.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Offline Mediaman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1034 Gepost op: 24 juli 2010, 09:07:51 »
A lavà ‘a capa ‘o ciuccio se perde acqua e sapone.

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
« Reactie #1035 Gepost op: 24 juli 2010, 12:56:07 »
Sergio je moet niet vergeten dat de zelfmoorden in china specifiek voorkomen binnen 1 bedrijf en dat gemiddelde wat jij noemt willekeurig verdeeld is onder de bevolking.

True, maar 700.000 medewerkers is toch aardig wat. Er zijn steden in met minder inwoners... Met dit soort aantallen kom je al een stuk dichterbij macrocijfers dan wanneer je 20 medewerkers hebt.

Maar zoals Bogart al zei; Het zal wel ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline Ein Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1036 Gepost op: 24 juli 2010, 14:35:55 »
Een vraagje aan de studenten van het forum, wat voor een tas gebruiken jullie voor in de collegezaal? Ik ga nu zelf ook studeren en ben mijn Eastpack al een tijd zat en vond dit wel een mooi excuus om naar een mooi leren exemplaar over te stappen. Verder ben ik vooral benieuwd welke grootte de tas van jullie heeft?
Change is good, no change is better.

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1037 Gepost op: 24 juli 2010, 17:53:11 »
Geen tas voor college. Ik heb altijd een pen en blaadjes leen ik haha ;)
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
    • This is not the website you are looking for
« Reactie #1038 Gepost op: 25 juli 2010, 19:37:43 »
Een vraagje aan de studenten van het forum, wat voor een tas gebruiken jullie voor in de collegezaal? Ik ga nu zelf ook studeren en ben mijn Eastpack al een tijd zat en vond dit wel een mooi excuus om naar een mooi leren exemplaar over te stappen. Verder ben ik vooral benieuwd welke grootte de tas van jullie heeft?
Ik had gewoon een rugtas het eerste jaar (Eastpak). Je neemt elke keer die wetbundels mee als rechtenstudent.
In every stock-jobbing swindle everyone knows that some time or other the crash must come, but every one hopes that it may fall on the head of his neighbour, after he himself has caught the shower of gold and placed it in safety.
-Das Kapital (1867)

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1039 Gepost op: 25 juli 2010, 19:50:53 »
Dat probleem heb ik nooit gehad nee maar je ziet inderdaad veel studenten met een eastpak en vooral voor dikkere boeken zoals die bundels is het praktischer een rugtas te nemen. Als dit niet het geval is bij jou dan kun je bijna elke tas die hier gepost is wel gebruiken en mocht je een laptop gebruiken voor aantekeningen kun je best een leuke laptop tas nemen zoals die een paar posts geleden voorbij zijn gekomen.

Offline Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
« Reactie #1040 Gepost op: 26 juli 2010, 18:04:31 »
Om te reageren op de koffer van Daedalus,

Deze gebruik ik:

Van Jeppesen, Kalfslederen hand gemaakt uit Duitsland.

Edit: google foto eigen foto niet mogelijk momenteel
"Greed is good"

Offline GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
« Reactie #1041 Gepost op: 27 juli 2010, 19:15:03 »
Een vraagje aan de studenten van het forum, wat voor een tas gebruiken jullie voor in de collegezaal?

Ik zie de collegezaal niet meer van binnen (dat eeuwige afstuderen ook) maar ik had altijd een Crumpler laptoptas met ruimte voor m'n boeken. Betere kwaliteit dan de reguliere Eastpak en onder de studentenpopulatie niet zo opvallend als bv een leren exemplaar.

En sowieso niet zo intens lelijk als de beroof-mij-alsjeblieft laptop tassen die je standaard bij zo'n apparaat krijgt.

Offline Pat

• Gebruiker
  • Don't touch the watch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1042 Gepost op: 27 juli 2010, 19:21:06 »
Een vraagje aan de studenten van het forum, wat voor een tas gebruiken jullie voor in de collegezaal?

Ik zou een weekje gewoon met je rugtas bekijken wat de andere studenten zoal hebben. Ik kan hele mooie tassen / briefcases hier plaatsen maar het moet ook niet overdone zijn.

Offline J

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1043 Gepost op: 27 juli 2010, 20:23:17 »
Ik zou een weekje gewoon met je rugtas bekijken wat de andere studenten zoal hebben. Ik kan hele mooie tassen / briefcases hier plaatsen maar het moet ook niet overdone zijn.

Ik kan zo wel zeggen dat een overgrote meerderheid van de mannelijke eerstejaars met Eastpak-achtige rugzakken rondloopt. (Ik ga er tenminste vanuit dat het om een 'normale' universiteit gaat.) Dat betekent in mijn ogen nog niet dat Ein Prosit het bij zijn huidige Eastpak of iets vergelijkbaars moet houden, ik heb zelf ook direct een aardige tas van www.leathershop.it meegenomen naar college. Een mooie lederen tas is misschien wel wat overdone, maar datzelfde geldt voor het dragen van een jasje en schoenen die niet veel minder kosten dan een dozijn All Star-gympen. Denk aan de wijze woorden van Tom Cruise in Risky Business. Daarnaast heb je dan ook direct een tas waarvoor je je bij carrière-activiteiten niet hoeft te schamen.

Offline Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1044 Gepost op: 28 juli 2010, 22:13:41 »

Oneens.

Lekker je eigen plan trekken ongeacht wat anderen over je denken. Over een krappe maand begin ik op de IVA. Daar loopt over het algemeen iedereen met een Eastpak of V&D plastic zak, zeker het eerste jaar. Toch ga ik onderstaande tas deze maand bestellen:

Pracht koffer. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

Offline Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1045 Gepost op: 28 juli 2010, 22:20:07 »
Erg fraai idd. Leuk detail van die slotjes.

Offline St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1046 Gepost op: 28 juli 2010, 22:26:07 »
Oneens.

Lekker je eigen plan trekken ongeacht wat anderen over je denken. Over een krappe maand begin ik op de IVA. Daar loopt over het algemeen iedereen met een Eastpak of V&D plastic zak, zeker het eerste jaar. Toch ga ik onderstaande tas deze maand bestellen:
Pracht koffer. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Ik hoorde al dat t niveau flink was gezakt sinds t door t rijk is erkend als hbo opleiding, maar eastpakjes en ah tassen is wel ernstig pleps. scheren hoeft zeker ook niet meer?

Ps: mooie koffer!

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • Le coq non sportif
    • Bekijk profiel
« Reactie #1047 Gepost op: 28 juli 2010, 22:32:51 »
Oneens.

Lekker je eigen plan trekken ongeacht wat anderen over je denken.

Ga je ook in een driedelig pak met pochet en boutonnière naar je eerste baantje bij de dealer als zaterdaghulp?

Sorry, maar ik vind het vrij pretentieus.

Offline Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1048 Gepost op: 28 juli 2010, 22:45:42 »
De kleding die ik draag op mijn huidige zaterdag baan staat in lijn met wat men kan en mag verwachten voor een verkoper van dat merk maar dan, in tegenstelling tot 95% van de Nederlandse autoverkopers, strak en verzorgd.

However... Op een school waar het niveau dusdanig is gezakt (en ik kan het weten want 4 jaar geleden is mijn school-'carrière' daar begonnen), wordt het voor mij een sport in een DB of driedelig pak te verschijnen. Uiteraard niet altijd, men moet zich niet uit de groep werken maar mijn aversie jegens het pleps gedrag vertaalt zich wel in bovengenoemd gedrag. De vergelijking met de zaterdaghulp in een driedelige pak met boutonnière lijkt me dan ook niet gepast.
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

Offline Pat

• Gebruiker
  • Don't touch the watch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1049 Gepost op: 28 juli 2010, 23:04:22 »
Zeker een mooie aktekoffer die je gaat bestellen. En ja iedereen moet dragen wat hij of zij wil.

Ik voel me er alleen niet fijn bij om er overdressed bij te lopen. Nu doe ik bijvoorbeeld een project bij een bank, ik eerste dag in pak (zonder das, wel in de tas) nou iedereen liep daar in een spijkerbroek met t-shirt, polo of shirt. Op dat moment voelde ik mij niet prettig, dat komt mijn werk en de teamspirit niet ten goede. In mijn rol heb ik juist dat team hard nodig en dan pas ik mij aan naar de standaarden van de klant.

Nu ben ik al een tijdje uit de schoolbanken maar een driedelig pak is wel overdressed gok ik zo. Anyway, uiteraard moet iedereen dragen wat ie wil, zolang je er zelf mij prettig bij blijft voelen.