Auteur Topic: Tassen  (gelezen 114144 keer)

Offline jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
« Reactie #990 Gepost op: 07 juli 2010, 23:37:32 »
Ook best aardig naar mijn mening:

Spyker erop doet echt afbreuk aan de tas. Ik vindt het ook nogal een pocher model. Houd meer van wat klassieker.

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #991 Gepost op: 14 juli 2010, 11:04:45 »
Ik zit eraan te denken om zo'n travelteq te kopen, die lichtbruine tasjes met een klein detail in kekke kleurtjes die zovaak gepromoot worden in de quote, maar natuurlijk niet zonder het advies danwel de ervaringen van jullie.

Volgens de site zijn het handgemaakte tassen etc. het standaard reclamepraatje dus. Iemand die mij meer kan vertellen? Alvast bedankt :)
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Offline St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #992 Gepost op: 14 juli 2010, 11:24:28 »
Ik zit eraan te denken om zo'n travelteq te kopen, die lichtbruine tasjes met een klein detail in kekke kleurtjes die zovaak gepromoot worden in de quote, maar natuurlijk niet zonder het advies danwel de ervaringen van jullie.

Volgens de site zijn het handgemaakte tassen etc. het standaard reclamepraatje dus. Iemand die mij meer kan vertellen? Alvast bedankt :)

Ik heb er heel lang aan gedacht een travelteq aan te schaffen, en heb dit gelukkig niet gedaan! een vriend heeft dit wel gedaan en ik heb dus de kans gehad de tas nader te bekijken. Het gaat om een fox in het rood. Hij viel mij erg tegen, het is een leuk model maar de kwaliteit van het nylon is matig, de stof is erg dun en voelt kwetsbaar aan, de accessoires die zijn bijgeleverd (compas en sigaarkoker) zijn heel erg goedkoop. Het leer is wel mooi van kleur, is mooi glad en goed dik. Helaas is de 15" versie niet handig voor een laptop, er zit geen dempend materiaal in de onderzijde en een macbook pro 15" past er niet in met sleeve. De rits is erg scherp en omdat de tas zo dun is schraapt je laptop bij in en uitpakken telkens langs de rits, dit zorgt voor lelijke krassen. Voor een man van 1.95 m (slank postuur) oogt de 15" erg klein.  Wanneer je op pad gaat met alleen een a5 formaat agenda en een macbook air, 1 pen en je paspoort is de tas leuk. Buiten dit alles is de tas naar mijn mening extremely overpriced!

edit: het model is ook nog eens niet origineel door travelteq bedacht maar ordinair gepikt : http://www.fransboonestore.com/shoes/felisi-lab-top-bag-2.html

« Laatst bewerkt op: 14 juli 2010, 11:46:22 door St.Pierre »

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #993 Gepost op: 14 juli 2010, 19:45:06 »
Oei dat zou een grote fout geweest zijn. Wat zonde dat het een slecht functionerend product is, had er toch hoge verwachtingen van, zeker voor die prijs.

Bedankt Pierre!
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Offline HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #994 Gepost op: 14 juli 2010, 20:43:37 »
Er zijn hier wel mensen met een travelteq en die zijn er tevreden over.
Ik heb gisteren deze tas besteld.

Een vriend van mij heeft deze ook, hij bevalt hem erg goed en er zit genoeg ruimte in voor de laptop,agenda en schrijfmap.

Offline wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #995 Gepost op: 14 juli 2010, 22:29:26 »
keurige tas voor den vertegenwoordiger.

Online Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #996 Gepost op: 14 juli 2010, 22:32:20 »
of huisarts.
"It is ok for me to have everything I want"

Offline Pat

• Gebruiker
  • Don't touch the watch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #997 Gepost op: 14 juli 2010, 22:40:44 »
of huisarts.

Laatst was mijn manager bij een school (klant van ons) vroegen ze ook of hij de huisarts was. Ouch  :mrgreen: En ik maar denken dat een huisarts de wel bekende beugel moest hebben..... :-k
It's not whether you win or lose, it's how you play the game.

Offline HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #998 Gepost op: 14 juli 2010, 23:20:22 »
Die hebben toch dokters tassen ? Ik schiet wel wat meer foto's wanneer hij binnen is.

@Pat, ja dat is pijnlijk.  :mrgreen:

Offline Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
« Reactie #999 Gepost op: 19 juli 2010, 23:38:28 »
Voor de studenten onder ons: wat voor tassen gebruiken jullie om de boeken etc. mee te nemen naar de colleges?

Offline J

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1000 Gepost op: 20 juli 2010, 00:30:54 »
Voor de studenten onder ons: wat voor tassen gebruiken jullie om de boeken etc. mee te nemen naar de colleges?

Een aktetas. Misschien wat aan de formele kant, maar wat maakt het uit.

Offline Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
« Reactie #1001 Gepost op: 20 juli 2010, 02:04:57 »
Ja, is ook zo. Ik denk dat ik ook maar voor een aktetas-achtig-iets moet gaan. De welbekende "Trash" tas van TravelTeq kan mij wel bekoren. Ik vind alleen de prijs net iets aan de hoge kant en ook twijfel ik een beetje of-ie niet net iets te klein is.

Onderstaande kan ik op zich ook wel waarderen. Niet te formeel, net iets groter en qua prijs ook een stuk aangenamer wat mij betreft (210 euro):

Maar zoals al eerder is opgemerkt, blijft het lastig om een geschikte en mooie tas te vinden. Binnenkort maar eens langs een aantal winkels om het e.e.a. in het echt te bekijken.

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1002 Gepost op: 21 juli 2010, 14:59:32 »
Er zijn hier wel mensen met een travelteq en die zijn er tevreden over.
Ik heb gisteren deze tas besteld.

Een vriend van mij heeft deze ook, hij bevalt hem erg goed en er zit genoeg ruimte in voor de laptop,agenda en schrijfmap.

Nou ja toevallig heb ik zonder aan jouw post te denken bijna dezelfde tas gekocht in Amsterdam maar ben ik nog even verder gaan wachten tot eventuele nieuwe collecties van andere merken om te vergelijken.

Het is een hele mooie tas HGW =D>

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1003 Gepost op: 21 juli 2010, 15:50:38 »
Waar is die van, Mitchell?
This, madame, is Versailles.

Offline Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
« Reactie #1004 Gepost op: 21 juli 2010, 16:15:30 »
Ik kwam 'em op onderstaande pagina tegen. De website zelf is al een keer eerder genoemd in dit topic.

http://www.mabashop.com/catalog/aktetas-montalcino-p-225.html

Na wat Googlen kwam ik dezelfde tas (maar dan duurder) ook hier tegen:

http://www.italiaansetassen.nl/aktetas-montalcino-p-365.html

"Handmade bags", "gemaakt in het hart van Toscane", "de beste kwaliteit Italiaans kalfsleer", .. En nog meer welbekend marketing gebrabbel. :mrgreen:

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1005 Gepost op: 21 juli 2010, 16:29:30 »
Best wel lekker toch voor die prijs!

Offline St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1006 Gepost op: 21 juli 2010, 16:40:31 »
Ja, is ook zo. Ik denk dat ik ook maar voor een aktetas-achtig-iets moet gaan. De welbekende "Trash" tas van TravelTeq kan mij wel bekoren. Ik vind alleen de prijs net iets aan de hoge kant en ook twijfel ik een beetje of-ie niet net iets te klein is.

Onderstaande kan ik op zich ook wel waarderen. Niet te formeel, net iets groter en qua prijs ook een stuk aangenamer wat mij betreft (210 euro):

Maar zoals al eerder is opgemerkt, blijft het lastig om een geschikte en mooie tas te vinden. Binnenkort maar eens langs een aantal winkels om het e.e.a. in het echt te bekijken.

Inderdaad mooi model, zoek al een tijdje naar zoiets, wil het alleen graag eerst echt zien en betasten voor het kopen...

ook een leuke : http://shop.textalk.se/shop/10987/art87/h5484/2055484-origpic-9772af.jpg
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2010, 16:43:52 door St.Pierre »

Offline carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1007 Gepost op: 21 juli 2010, 16:56:45 »
Was ook op zoek naar een betaalbaar alternatief van de Travelteq, gewoon een tas voor d'r bij, kwam op deze uit maar heb nu ik die 2 anderen gezien heb van Mitchell en St. Pierre toch twijfels

http://cgi.ebay.com/Brown-MAN-Leather-Sling-Messenger-Shoulder-Bag-7013_W0QQitemZ250525152909QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_MWA_Backpacks?var=&hash=item800e9accd2
When you buy the best, you only cry once.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1009 Gepost op: 21 juli 2010, 17:01:24 »
Ik merk dat ik tegenwoordig amper nog wat meeneem naar de uni, dus ik denk er aan om zo'n unit te bestellen

Offline Mediaman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1010 Gepost op: 21 juli 2010, 17:12:04 »
Ik merk dat ik tegenwoordig amper nog wat meeneem naar de uni, dus ik denk er aan om zo'n unit te bestellen

Met inschuifbare hengsel vind ik het praktischer en mooier, zoals: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,71.msg287888.html#msg287888
A lavà ‘a capa ‘o ciuccio se perde acqua e sapone.

Offline Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1011 Gepost op: 21 juli 2010, 17:15:42 »
Iemand nog een goed adresje voor suiters/garment bags? Tumi ed heb ik al bekeken, kan er niet echt warm van worden.

Offline Mediaman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1012 Gepost op: 21 juli 2010, 17:24:45 »
Iemand nog een goed adresje voor suiters/garment bags? Tumi ed heb ik al bekeken, kan er niet echt warm van worden.

Ik ben ook een poosje op zoek geweest maar die units zijn aan de prijs tov het door mij ingeschatte gebruik. Ik heb er wel een aantal posts over gemaakt in dit topic.

Waarom loop je niet warm van Tumi, de reden geeft misschien richting voor het doen van suggesties?
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2010, 17:30:51 door Mediaman »

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1013 Gepost op: 21 juli 2010, 17:30:31 »
Met inschuifbare hengsel vind ik het praktischer en mooier, zoals: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,71.msg287888.html#msg287888
Tsja, ik val juist een beetje over dat hengsel.

Offline Mediaman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1014 Gepost op: 21 juli 2010, 17:31:18 »
Tsja, ik val juist een beetje over dat hengsel.

Smaak, niks aan te doen.

Offline Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1015 Gepost op: 21 juli 2010, 17:43:33 »
Wat mij wel handig zou lijken is een garmet bag die in een reistas/koffer hoort. Liefst leder.
Beetje hetzelfde idee als een schrijfmap in een aktetas.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1016 Gepost op: 21 juli 2010, 17:44:28 »

Offline Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
« Reactie #1017 Gepost op: 21 juli 2010, 20:37:56 »

ook een leuke : http://shop.textalk.se/shop/10987/art87/h5484/2055484-origpic-9772af.jpg

Mooi. Ook in het bruin verkrijgbaar?

En inderdaad.. Ik koop het liever ook niet via het internet. Ik wil eerst even kunnen zien, ruiken en voelen in het echt. Zoals ik wel vaker doe, dus. :mrgreen:

Offline HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1018 Gepost op: 21 juli 2010, 20:41:29 »
Nou ja toevallig heb ik zonder aan jouw post te denken bijna dezelfde tas gekocht in Amsterdam maar ben ik nog even verder gaan wachten tot eventuele nieuwe collecties van andere merken om te vergelijken.

Het is een hele mooie tas HGW =D>

Dank je, hij bevalt prima.

Offline Daedalus

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1019 Gepost op: 21 juli 2010, 21:06:03 »

Bally pilotenkoffer met messing koffersluitingen.
Jerry, just remember, it's not a lie if you believe it.