weet dat italie op dit moment 3 dagen rouwt om de paus, ze doen dus weinig tot niets op dit moment..
lekker decadent
Deze 3-vaks The Bridge heb ik vd week gekocht (wit spul = LCA die ik nog moet uitpoetsen)
lijkt wel een gebruikte? of ligt dat aan je special lca threathment?wel mooi hoor btw!!
Heel mooi Soli! Zelfde model als mijn Chiarugi?
geen tas, maar wel mooi leer voor een tas:hertenleer
Citaat van: "bracco"geen tas, maar wel mooi leer voor een tas:hertenleerIk dacht al........ Net stond er nog een Etro sjaal Waar koop je The Bridge in Amsterdam?
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "bracco"geen tas, maar wel mooi leer voor een tas:hertenleerIk dacht al........ Net stond er nog een Etro sjaal Waar koop je The Bridge in Amsterdam?In Amstelveen hebben ze het bij die leerwinkel in het Rembrandthof.
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Jacob"Citaat van: "bracco"geen tas, maar wel mooi leer voor een tas:hertenleerIk dacht al........ Net stond er nog een Etro sjaal Waar koop je The Bridge in Amsterdam?In Amstelveen hebben ze het bij die leerwinkel in het Rembrandthof.is die goed?
Op het handvat na. Ik heb er ook nog een draaagriem bij (voor op reis).
Citaat van: "Solitarias"Op het handvat na. Ik heb er ook nog een draaagriem bij (voor op reis). mooie tas, maar die draagriem dus niet gebruiken, meteen weggooienje bent toch geen veredelde vertegenwoordiger
Citaat van: "Marco"Citaat van: "Solitarias"Op het handvat na. Ik heb er ook nog een draaagriem bij (voor op reis). mooie tas, maar die draagriem dus niet gebruiken, meteen weggooienje bent toch geen veredelde vertegenwoordiger hahah mooi.
hadden ze nog mooie kleren ook daar?