Wat gebruik jij voor jouw Ipad eigenlijk Mediaman?
Toch een Travelteq dan?
Ik vind je wel een type voor een lederen dokterstas.
Nu ik de Bric's 'in the flesh' heb gezien ben ik bang dat ik die ook wel eens te vrouwelijk zou vinden. Ik durf hem in ieder geval niet via internet te bestellen. Waar hebben ze deze in Nederland?Zo'n dokterstas is eigenlijk gereserveerd voor doctoren. Ik vind die SAB tassen erg mooi. De Westminster 1 en de Westminster Wrap SS bijvoorbeeld.
Nu ik de Bric's 'in the flesh' heb gezien ben ik bang dat ik die ook wel eens te vrouwelijk zou vinden. Ik durf hem in ieder geval niet via internet te bestellen. Waar hebben ze deze in Nederland?
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Je hebt iets met riempjes,...scary. Omdat het zo heet en en jij er geen bent, kan je een dokterstas niet gebruiken? Wel een beetje erg puristisch.
Ik moet je bekennen dat ik eerlijk gezegd geen idee heb waar je ze kan kopen, maar 'in the flesh' vind ik ze niet zo vrouwelijk, dat heeft in mijn ogen altijd te maken met de lengte van de handvaten: hoe langer hoe vrouwelijker.
Ik vind zo'n doktorstas ook een beetje groot ;)Er zit een tassenwinkel aan het begin van de Denneweg in Den Haag. Als ik dinsdag langs ga bij Vanita stap ik daar nog wel even binnen. Eventjes kijken
Er bestaat een kans dat ik morgen naar A'werpen ga o.a. naar de Longchamp boutique, ik zal kijken voor je.Hoeveel ruimte vraagt je broodtrommeltje?
Plaatje van een vrolijke auto
Heb nooit een trommel bij me. Altijd twee boterhammen in een zakje. Meeste ruimte wordt in beslag genomen door mijn filofax en beurs.
Altijd twee boterhammen in een zakje.
Dit verklaart veel. NOG EVEN OMDAT HET KAN!! GA GOEDVERDOEMME ETEN JONG!! ZO WORD JE NOOIT GROOT EN STERRUK!!
Ik hoef niet weg dus ik heb gewoon een computer op kantoor