Bedankt voor de verduidelijking Morley.
Overigens was mijn opmerking onhanding. Nu lijkt het alsof ik mijzelf boven de rest prijs en dat is zeker niet het geval. Deze opmerking was samengesteld door mijn ervaringen met, en doorgebrachte tijd op, de IVA. Wat mij daar zo dwars ligt is dat het gros uit alle macht onder het dragen van een pak uit wil komen en de meest smaakloze combinaties durft te maken. Dit heeft gedeeltelijk te maken met het feit dat mensen zich (in het begin) niet op hun gemak voelen in een pak. Niet vreemd als je een te lang bruin pak van krap honderd Euro, appeltjes groen overhemd met rood bloempatroon in de kraag en gekleurde knoopjes met daaroverheen een gele/blauw gestreepte stropdas loopt. Of een variatie daarop.
Jullie weten allemaal heel goed dat er zeer veel verschil zit in een pak en een mooi pak.
Door het dragen van een DB of driedelig pak wil ik vanaf het begin laten zien dat het ook anders kan. Veel studenten vinden het namelijk vervelend om in een pak te lopen, ik wil laten zien dat het iedere dag een feestje kan zijn.