InleidingIn dit topic kun je je inzending plaatsen. Als deze inzending aan de voorwaarden voldoet, zal deze onderaan deze post worden opgenomen. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (1 augustus 2011) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 1 augustus tot 15 augustus 2011).
Spelregels:Je kan één inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 800x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen (optioneel), de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Tevens mag je niet met hetzelfde paar schoenen als een voorgaand jaar aan de strijd deelnemen. Dit met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
LoaferDe inzending die je doet in dit topic moet een loafer zijn: een slip on shoe, zonder veters of gespen die een daadwerkelijke functie hebben.
InzendingenIn volgorde van posten:

Mijn zomers blauwe loafers voor de SF 2011 loafer competitie

Santoni donker bruin suede tassel loafer

Gave stappers, Maurits.

Mijn inzending voor de loafer categorie, nog in de kraamkamer. Maar wel zo goed als klaar! Ze moeten nog eventjes op de leest blijven. Het zijn 'originele' foto's en het zijn mijn eigen schoenen:mrgreen:

Voor de loafer verkiezing...

C&J Merton

Nieuwste aanwinst, sinds lang op het verlanglijstje en voor mij de Tassle Loafer, Crockett & Jones - Cavendish - in Polo Brown Calf Suede