maar het moet altijd afdwalen naar die blikken dingen
Een reverso.
is ook mooi
Avia King 1955
Bracco, heb jij ook zo'n Avia ?
Vanochtend bij het vliegen van mijn buizerd en valken de U-Boat ja die klok waar ze zo om moeten lachen op dat andere forum.
Ik vind het een leuke klok omdat ik onderscheid kan maken tussen een dure klok en een goedkope klok die gewoon leuk is.Vriendje van ons die in de quote voorkomt draagt er o.a. ook een omdat hij het gewoon een leuk ding vind niets meer en niets minder.
Juist en die kan ook hartelijk lachen om dat verhaal op dat andere forum zal maar niet zeggen wat die toen zei.
Citaat van: "gusto napolitano"Juist en die kan ook hartelijk lachen om dat verhaal op dat andere forum zal maar niet zeggen wat die toen zei.gusto neem dit niet verkeerd op hoor, maar het feit dat je alleen maar handgemaakte kleding wilt dragen kan ik niet echt rijmen met het dragen van een horloge als deze. Niets ten nadele van jou of het horloge, voor het geld is het zeker een mooi ding, maar hoe komt het dat je bij kleding/auto's/etc. zo voor het verfijnde en handgemaakte gaat maar dit schijnbaar bij dit horloge geheel terzijde legt? Ik zie bijvoorbeeld bij "wat draagt de man vandaag" ofzo nooit bij jou staan dat je eens gewoon een polo'tje met een spijkerbroek aan hebt ofzo, altijd ga je voor kwaliteit..snap je mijn verhaal een beetje?