Ik hou het nog steeds bij m'n Allegri. Meer een regenjas maar uitstekend gevoerd.Heel wat beter dan idd al die HH's en Gaastra's... vind dat er echt niet uitzien over een pak
Citaat van: "Fastcruiser"Ik hou het nog steeds bij m'n Allegri. Meer een regenjas maar uitstekend gevoerd.Heel wat beter dan idd al die HH's en Gaastra's... vind dat er echt niet uitzien over een pak Idd een beetje vreemd gezicht.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Fastcruiser"Ik hou het nog steeds bij m'n Allegri. Meer een regenjas maar uitstekend gevoerd.Heel wat beter dan idd al die HH's en Gaastra's... vind dat er echt niet uitzien over een pak Idd een beetje vreemd gezicht.de echte dandy draagt er een reclameparapluie bij
Vaak een van een bank of verzekeringsmaatschappij.Ik zag laatst een man zo lopen erg hip hoor op zondag.
Citaat van: "gusto napolitano"Vaak een van een bank of verzekeringsmaatschappij.Ik zag laatst een man zo lopen erg hip hoor op zondag.de pluutjes van van lanschot zijn best goed
Oger heeft nu van die Erik de Vlieger jasjes hangen met een uitneembare bodywarmer erin; wel grappig
een mooie jas "past" ook niet echt over een pak, doorgaans zit dat (als het goed is) te krap.
Citaat van: "bracco"een mooie jas "past" ook niet echt over een pak, doorgaans zit dat (als het goed is) te krap.dat klopt wel, maar als je meer dan 5 min moet lopen kan dat in de winter al vrij koud zijn, ook met sjaal. wat dan?
Hoe zit het met deze coats, ik had laatst een paar mooie dunne zien hangen al bij Pauw, maar moeten deze nou per sé over een jasje heen of kun je ze ook gewoon met shirt dragen?
Persoonlijk vind ik de jassen van Amadeus fashion de mooiste altijd 100 % cashmere. Maar die jassen vind je helaas nagenoeg nooit in Nederland. Is natuurlijk een Oostenrijks product. Een heel enkele keer heeft Oger in de Pc er een.