Citaat van: "Bogart"Mooi spul. idd Bogart er komt voor mij een lichtblauwe eraan met knopengulp en smalle pijp.Voor de winter komt er ook veel moois van dat merk.
Mooi spul.
Als ik het goed begrepen had komt er ook een PTO5 lijn op de markt.
Ik weet ook niet precies hoe het zit maar PTO5 zal meer jeans zijn.Althans van wat ik hoorde
Daedalus heeft toch van die dikke ribbenbroek
Ik heb toevallig één corduroy van Jacob Cohen. Het is leuk als afwisseling en wat mij betreft is er niets mis met een mooie corduroy. Het hoeft niet per se oubollig te zijn...
Citaat van: "gusto napolitano"Daedalus heeft toch van die dikke ribbenbroek Maar 1tje , van Mabitex. Sorry. Citaat van: "foto010101"Ik heb toevallig één corduroy van Jacob Cohen. Het is leuk als afwisseling en wat mij betreft is er niets mis met een mooie corduroy. Het hoeft niet per se oubollig te zijn...Klopt, die vooroordelen ook altijd. Een mooie blauwe velvet corduroy broek met flinke omslag is nooit weg.
Ik denk dat ik vandaag maar de blauwe PTO1 aan doe.
Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "gusto napolitano"Daedalus heeft toch van die dikke ribbenbroek Maar 1tje , van Mabitex. Sorry. Citaat van: "foto010101"Ik heb toevallig één corduroy van Jacob Cohen. Het is leuk als afwisseling en wat mij betreft is er niets mis met een mooie corduroy. Het hoeft niet per se oubollig te zijn...Klopt, die vooroordelen ook altijd. Een mooie blauwe velvet corduroy broek met flinke omslag is nooit weg. Doe mij maar een mooie slanke aubergine, staan genoeg foto's van mij aubergine rib op sf.. zoeken maar
Mijn donkerblauwe PTO1 die ik vorige keer binnen kreeg als de lichtblauwe binnen is post ik wel een foto.De omslag is 5.5cm en pijp is 19cm dat lijkt wijd maar doordat de broek erg smal is die 19cm niet te groot eerder smal.
Waarom wordt er zo overdreven gereageerd?! De broek is al een keer langsgekomen, met foto's en al.
Citaat van: "Rogier"Waarom wordt er zo overdreven gereageerd?! De broek is al een keer langsgekomen, met foto's en al. Heb hem zelfs al in het echt gezien in meerdere kleuren
@Bogart, Heb net je JC ( aubergine kleur) van Pauw ontvangen. Ziet er goed uit.
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Rogier"Waarom wordt er zo overdreven gereageerd?! De broek is al een keer langsgekomen, met foto's en al. Heb hem zelfs al in het echt gezien in meerdere kleuren en al aangehad.