Oh Ja zal me erin verdiepen.
wat is daar mis mee...je hoef niet te sporten om te scoren, hoewel goede conditie erg handig is
Niet noodzakelijk. De enige meiden die ik Scapa heb zien dragen gingen meer naar hockeyfeestjes om te bieren dan echt een keertje sporten...
CitaatNiet noodzakelijk. De enige meiden die ik Scapa heb zien dragen gingen meer naar hockeyfeestjes om te bieren dan echt een keertje sporten...beide kan ook, ik raad iedereen aan om eens bij de lokale Hc te gaan kijken, op zaterdag voor <18 en op zondag voor >18
jij mag op zondag gaan gusto...
laren hoor ik goede verhalen over..maar dan moet vriendin van gooische niet erachter komen dat ik naar laren ben geweest
alles beter dan zutphen (heerlijk niet bang te hoeven zijn dat een clubgenoot dit leest )
Citaat van: "Chris"alles beter dan zutphen (heerlijk niet bang te hoeven zijn dat een clubgenoot dit leest )Ga je volgend jaar in Delft hockeyen?
hmm...ik zal eens kijken op hun site
ik zag laats een club diedoor town&county wordt gesponsord, weet niet meer welke. onzer aller oger is stiekem feyenoordfan
Citaat van: "Jason"ik zag laats een club diedoor town&county wordt gesponsord, weet niet meer welke. onzer aller oger is stiekem feyenoordfan Oger sponsord zowel Ajax, PSV en Feyenoord..
waren jullie op het tempo '34 toernooi? daar waren dus die jongens in groene ralph lauren polo's
jullie hebben wel verstand van hockey hier he? ooit eens bij de korrrrfbal gekeken? is (soms) best leuk imho ik kijk dan naar wat anders maar goed voor jullie zit er mss ook wel wat tussen .. wat is trouwens een CoH spijkerbroek? en waar kan je dat custo vinden want hoor er wel meer over maar geen idee waar het te krijgen is...
jullie hebben wel verstand van hockey hier he? ooit eens bij de korrrrfbal gekeken?