Zouden jullie me misschien kunnen adviseren? Ik zoek een aantal casual broeken om een lacune in m'n kast te vullen.
Aan broeken kopen heb ik een onmogelijk hekel, om de volgende redenen: ik heb vrij zware bovenbenen, en ik heb vrij kleine voeten. In veel broeken kan ik me niet echt vrij bewegen omdat de pijpen gewoon te strak zitten; als ik dan bv. op m'n hurken ga zitten kan ik op een gegeven moment niet verder omdat ik anders uit de broek knal. Dat is niet zo erg bij nette broeken, maar in m'n vrije tijd wil ik me ook vrij kunnen bewegen. Wijdere broeken staan echter al heel snel 'gek' doordat ik zulke kleine voeten heb (afhankelijk van merk en type maat 38 - 42), of je krijgt een soort wortelbroek en daar heb ik een hekel aan. Gecombineerd met mijn hekel aan broeken passen (dit had ik al toen ik drie was) zorgt dit voor een minder dan ideale selectie. Als jullie me op weg kunnen helpen besparen jullie me ettelijke verschrikkelijke uren

Ik heb niet zoveel eisen. Riem, geen riem, stof, kleur, maakt allemaal niet uit. Het moet alleen echt casual zijn, en als het even kan moet het bij m'n lichtbruine Floris sneakers passen.