Ik heb het gezien
Yak :
ga je nog naar de horloge veiling bij sotheby op 7 juni.[/quojazeker, ben er laatste keer ook geweest.Ik ga ook naar een mooie 19e eeuwse schilderkunst veiling bij Christies, lijkt me heel leuk.jij?Doet die 1,000.000 patek soms mee van die Italiaan??? heb de catalogus nog niet gekregen, snap er niets van.
Citaat van: "gusto napolitano"ga je nog naar de horloge veiling bij sotheby op 7 juni.[/quojazeker, ben er laatste keer ook geweest.Ik ga ook naar een mooie 19e eeuwse schilderkunst veiling bij Christies, lijkt me heel leuk.jij?Doet die 1,000.000 patek soms mee van die Italiaan??? heb de catalogus nog niet gekregen, snap er niets van.trouwens, waarom verkoopt Marcel Toebosch alles? ik zag dat zijn winkel ook weg was...weet jij het?
Citaat van: "gusto napolitano"ga je nog naar de horloge veiling bij sotheby op 7 juni.[/quojazeker, ben er laatste keer ook geweest.Ik ga ook naar een mooie 19e eeuwse schilderkunst veiling bij Christies, lijkt me heel leuk.jij?Doet die 1,000.000 patek soms mee van die Italiaan??? heb de catalogus nog niet gekregen, snap er niets van.De patek met maanstanden die doet wel mee is van de italiaan geloof ik.Verder de bekende merken.Als ik tijd heb ga ik ook nog naar christie.
Citaat van: "bracco"Citaat van: "gusto napolitano"ga je nog naar de horloge veiling bij sotheby op 7 juni.[/quojazeker, ben er laatste keer ook geweest.Ik ga ook naar een mooie 19e eeuwse schilderkunst veiling bij Christies, lijkt me heel leuk.jij?Doet die 1,000.000 patek soms mee van die Italiaan??? heb de catalogus nog niet gekregen, snap er niets van.trouwens, waarom verkoopt Marcel Toebosch alles? ik zag dat zijn winkel ook weg was...weet jij het?Geen idee wat er aan de hand is we moeten maar eens rond vragen.
Je mag voor mij wel een Paul Newman Rolex Daytona meebrengen, ben ik wel van gecharmeerd
Weet ik niet, heb geen catalogus...Als die erbij zit mag je hem wel meenemen
hoeveel horloges heb je al adsum?
nou ik zag dat Anne Paul Brinkman nu in het pand van Toebosch zit (misschien ken jehem, heeft ook een veiling bij soth gehad)
zag net op de site die vresselijke 3 ondernemers in DSF, helaas ken ik er een, een zeer gladde en ordinaire makelaar....past wel goed bij de Oger stijl.alle vastgoedcrimineeltjes naar Oger!
Citaat van: "bracco"zag net op de site die vresselijke 3 ondernemers in DSF, helaas ken ik er een, een zeer gladde en ordinaire makelaar....past wel goed bij de Oger stijl.alle vastgoedcrimineeltjes naar Oger!Waar staat dat op de site van OGer?