Auteur Topic: Oger Zomer 2005  (gelezen 12425 keer)

Jason

• Gast
Oger Zomer 2005
« Reactie #120 Gepost op: 06 april 2005, 15:36:14 »
het leidt wel af van de collectie, zouden ze iets te verbergen hebben :lol:
die meisjes duidelijk niet

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #121 Gepost op: 06 april 2005, 15:42:55 »
niks mis met deze campagne, hopelijk breiden ze het ook uit naar de winkel :lol: :wink:  , ik zie dat ze ook linnen jasjes gaan verkopen voor een schappelijke prijs :D
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger Zomer 2005
« Reactie #122 Gepost op: 06 april 2005, 15:51:34 »
Zo valt de lijm niet op of...? ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Oger Zomer 2005
« Reactie #123 Gepost op: 06 april 2005, 15:57:59 »
linnen jasjes schijnen uit dezelfde fabriek als die van oger en rl te komen... uit betrouwbare bron
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #124 Gepost op: 06 april 2005, 16:00:16 »
Doen ze goed dan, voor dat geld :shock:

Neem aan dat Oger er een factortje 3 meer voor vraagt.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #125 Gepost op: 06 april 2005, 16:01:01 »
dat zou idd erg netjes zijn, heerlijk als mensen goede bronnen hebben :lol:

er zitten ook geen plakpakken meer in de collectie volgens de verkopers..... doen ze ook goed voor dat geld (heb ze nog niet gezien overigens)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #126 Gepost op: 06 april 2005, 16:04:51 »
Als ik nu Suit Supply binnenloop kan ik wel degelijk een hele lading plakpakken aanwijzen hoor. Pas nog getest ;)

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #127 Gepost op: 06 april 2005, 16:06:06 »
Citaat van: "Nexus"
Als ik nu Suit Supply binnenloop kan ik wel degelijk een hele lading plakpakken aanwijzen hoor. Pas nog getest ;)

haha ja dat lijkt mij ook, maar volgens verkoper waren de plakpakken verleden tijd in de nieuwe collectie en dat voor die prijs, hij kon het zelf ook niet geloven :lol:

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #128 Gepost op: 06 april 2005, 16:08:18 »
Ik heb er laatst een zomerjasje gekocht, linnen. Ben er erg tevreden mee!

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #129 Gepost op: 06 april 2005, 16:08:29 »
Citaat van: "FokLex"

haha ja dat lijkt mij ook, maar volgens verkoper waren de plakpakken verleden tijd in de nieuwe collectie en dat voor die prijs, hij kon het zelf ook niet geloven :lol:

Tja feit is wel dat die niet-pakken een ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Sta ik ook van te kijken. Misschien maar eens zo'n jasje halen, al ga ik me dan toch weer ergeren aan de pasvorm als het niet op maat gemaakt is.

Ben benieuwd of er in de nieuwe collectie alleen nog maar canvas (niet-plak) pakken zitten. Wat er nu in de winkel hangt is wel degelijk voor een groot deel plakspul.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #130 Gepost op: 06 april 2005, 16:11:13 »
het is een ongelooflijk goede prijs/kwaliteits verhouding en als het dan ook nog eens full canvas pakken zijn voor die prijs die er staat op de site dan is het helemaal geweldig......

Ideaal voor de mensen met een wat kleiner budget dus 8)

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #131 Gepost op: 06 april 2005, 16:15:53 »
het is een ongelooflijk goede prijs/kwaliteits verhouding en als het dan ook nog eens full canvas pakken zijn voor die prijs die er staat op de site dan is het helemaal geweldig......

Val jij daar ook onder? Nofi...

Ik vind het wel prima, een pak voor 250 bij Suit Supply kopen en vervolgens door een kleermaker mooi laten bijwerken.

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Oger Zomer 2005
« Reactie #132 Gepost op: 06 april 2005, 16:16:50 »
Citaat van: "Jacob"
Ik vind het wel prima, een pak voor 250 bij Suit Supply kopen en vervolgens door een kleermaker mooi laten bijwerken.

en als je dan anders gaat bewegen slijt het ook nog minder snel  :idea:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #133 Gepost op: 06 april 2005, 16:18:47 »

wat betekent "Nofi"?

overigens val ik daar tegenwoordig idd onder (student met een te krap budget) en die pakken zijn gewoon prima. Afgezien daarvan wil ik binnekort toch eens een maatpak laten maken bij New Tailor

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #134 Gepost op: 06 april 2005, 16:19:52 »

wat betekent "Nofi"?

overigens val ik daar tegenwoordig idd onder (student met een te krap budget) en die pakken zijn gewoon prima. Afgezien daarvan wil ik binnekort toch eens een maatpak laten maken bij New Tailor

No offence intended.

Ik vind het ook wel een goeie zaak, goede p/k verhouding. Maar ik wil ook wel een wat mooier pak (weet alleen nog niet wat, sinds ik op SF zit wil ik opeens zoveel....)

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #135 Gepost op: 06 april 2005, 17:24:32 »
Sjesus, niet echt suitable for work :D

Die vrouwen of die pakken? :)

Immanuel

• Gast
Oger Zomer 2005
« Reactie #136 Gepost op: 06 april 2005, 17:28:49 »
dan is de spanning er net weer ff af, te vulgair naar mijn idee, van gils (rip)deed t vele jaren geleden leuker

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #137 Gepost op: 06 april 2005, 17:29:40 »
Het veranderd daar ook elke keer.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #138 Gepost op: 06 april 2005, 17:37:49 »
Wat vinden jullie trouwens van de pakken en jasjes die op de site van Suit Supply te zien zijn?

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #139 Gepost op: 06 april 2005, 17:45:03 »
Gaat wel.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #140 Gepost op: 06 april 2005, 17:46:00 »
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #141 Gepost op: 06 april 2005, 17:48:07 »
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.

Zo'n geruite jasje ziet er wel erg grappig uit. Staat ook in de catalogus van Oger maar dan is hij gelijk 800 euro omdat hij van Etro is. Dit is dan misschien een beter alternatief voor erbij. Nog even bekijken hoe ze in het echt zijn.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #142 Gepost op: 06 april 2005, 17:51:23 »
Citaat van: "Bonne"

Zo'n geruite jasje ziet er wel erg grappig uit. Staat ook in de catalogus van Oger maar dan is hij gelijk 800 euro omdat hij van Etro is. Dit is dan misschien een beter alternatief voor erbij. Nog even bekijken hoe ze in het echt zijn.

Ziet er zeker leuk uit. Voor die prijs is het echt prima en je kan het sowieso nog laten vermaken. Ik ga daar binnekort ook maar weer eens langs...

Is het overigens groen of geel (kan ik niet goed zien), want groen vind ik ietsjes te trendy dit seizoen :oops:

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #143 Gepost op: 06 april 2005, 18:02:15 »
Citaat van: "Bonne"

Ziet er zeker leuk uit. Voor die prijs is het echt prima en je kan het sowieso nog laten vermaken. Ik ga daar binnekort ook maar weer eens langs...

Is het overigens groen of geel (kan ik niet goed zien), want groen vind ik ietsjes te trendy dit seizoen :oops:

Volgens mij is het groen, maar ze zijn er in diverse kleuren maak ik uit de tekst op.

Offline bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #144 Gepost op: 06 april 2005, 18:11:27 »
Citaat van: "Marco"
http://www.suitsupply.com/suitsupply.htm
ook een lancering van een zomercollectie  :shock:
weer eens wat anders dan misvormde mannetjes

wat een wansmaak zeg... kwam vanmiddag Fokke de Jong nog tegen, had dit gelukkig nog niet gezien, maar anders.....

FFW

• Gast
Oger Zomer 2005
« Reactie #145 Gepost op: 06 april 2005, 18:13:46 »
Ja een neger met allemaal kettingen die twee blanke maagden tussen hun benen zit te betasten vind ik nog wel gaan. Maar dat hij te lui is om een hemd te dragen onder zijn jasje vind ik de limit.

Offline bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #146 Gepost op: 06 april 2005, 18:31:43 »
Citaat van: "FFW"
Ja een neger met allemaal kettingen die twee blanke maagden tussen hun benen zit te betasten vind ik nog wel gaan. Maar dat hij te lui is om een hemd te dragen onder zijn jasje vind ik de limit.

nee heb niets tegen bloot maar dit is ook gewoon niet erg fraai, kijk ik zou Oger niet graag bloot willen zien in zoŽn boekje (ging de topic over) maar dit is een beetje te.. maar ja.

oe zou Oger er eigenlijk bloot uitzien?

:wink:

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
« Reactie #147 Gepost op: 06 april 2005, 19:24:56 »
huh...zo nog eens kijken had ff niet op de kleren gelet :lol: ]