neem mij niet kwalijk!!!Dit is nou ook weer niet de bedoeling.
Nogmaals excuses gentlemen!!!
Citaat van: "Paolo"Nogmaals excuses gentlemen!!! Nu nog je vorige bericht editten...
Citaat van: "Carwo"Citaat van: "Paolo"Nogmaals excuses gentlemen!!! Nu nog je vorige bericht editten...Graag wat hulp, ik weet niet hoe ik dit kan doen!
Citaat van: "Paolo"Citaat van: "Carwo"Citaat van: "Paolo"[Nu nog je vorige bericht editten...Graag wat hulp, ik weet niet hoe ik dit kan doen!Het is niet meer nodig heren, ik heb hem..zoals jullie kunnen zien al verwijderd.
Citaat van: "Carwo"Citaat van: "Paolo"[Nu nog je vorige bericht editten...Graag wat hulp, ik weet niet hoe ik dit kan doen!Het is niet meer nodig heren, ik heb hem..zoals jullie kunnen zien al verwijderd.
Citaat van: "Paolo"[Nu nog je vorige bericht editten...Graag wat hulp, ik weet niet hoe ik dit kan doen!
[Nu nog je vorige bericht editten...
Gaat het, Paolo? (Nog een tipje: als je een bericht hebt geschreven en op Voorbeeld klikt, zie je hoe je post eruit gaat zien.)
Ik zoek onderstaand model...Is dit model nog ergens te verkrijgen? Liefst in omgeving Amsterdam of Den Haag.
(...) Waar heb je de pic vandaan?
Meen je niet! Ik wist niet eens dat drl Borgioli verkocht. Zaterdag maar ff binnenstappen dan
Kan je het laten weten als ze er staan?
Citaat van: "Kiuharo"Ik zoek onderstaand model...Is dit model nog ergens te verkrijgen? Liefst in omgeving Amsterdam of Den Haag.Wel bij Alberto Bellini in Eindhoven (niet in sale)
Citaat van: "Mikey Fuoco"Meen je niet! Ik wist niet eens dat drl Borgioli verkocht. Zaterdag maar ff binnenstappen dan Kan je het laten weten als ze er staan?
Nou, gewoon pauze.Vind die schoen met dubbele gesp wel aardig.Zou 'm liever in het suede hebben.Maar weer een agendapuntje voor de trip naar Milaan.
Citaat van: "Bogart"Nou, gewoon pauze.Vind die schoen met dubbele gesp wel aardig.Zou 'm liever in het suede hebben.Maar weer een agendapuntje voor de trip naar Milaan. Het lijkt inderdaad geschuurd leer. Maar Nexus heeft Santoniboots van geschuurd/gewaxd suede geloof ik en dat lijkt hier ook wel op. Iemand die duidelijkheid kan verschaffen?
Je kunt ook eens bij Both in Rotterdam kijken ! Ik heb daar ook Borgioli's gekocht