Auteur Topic: Los jasje  (gelezen 115896 keer)

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #90 Gepost op: 21 maart 2005, 21:56:08 »
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "gusto napolitano"
Brrr :shock:

leg uit....... te gladde kop of betreft dit de kleding :roll:

Wat dacht je van dat jasje :shock:

Dit horen jeu de boulende, 80 jaar oude, wijn drinkende, Fransozen te dragen.

Niet een knul van 20 :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #91 Gepost op: 21 maart 2005, 21:56:31 »
jasje niet echt mijn stijl. Lijkt (behalve de pasvorm) op iets dat ik mijn opa zie dragen

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Los jasje (op maat)
« Reactie #92 Gepost op: 21 maart 2005, 22:00:21 »
Getverdemme...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #93 Gepost op: 21 maart 2005, 22:00:25 »
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Brrr :shock:

leg uit....... te gladde kop of betreft dit de kleding :roll:

Wat dacht je van dat jasje :shock:

Dit horen jeu de boulende, 80 jaar oude, wijn drinkende, Fransozen te dragen.

Niet een knul van 20 :P

Vandaar mijn eerder geplaatste opmerking
img]http://img.photobucket.com/albums/v208/Adsum/Overig/longiness.jpg[/img]

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #94 Gepost op: 21 maart 2005, 22:14:07 »
Citaat van: "Chillmeister"
jasje niet echt mijn stijl. Lijkt (behalve de pasvorm) op iets dat ik mijn opa zie dragen

klopt...vind ik juist leuk met uber trendy jeans en hip shirt...leuke tegenstelling...en daar zou ik dan wel mijn F1 schonen onder aan doen :)

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #95 Gepost op: 22 maart 2005, 13:45:17 »
heren heren heren toch..... :oops:

dit jasje is toch prachtig in combi met zelfde soort hemd als op foto. Goede pasvorm, gewoon leuk jasje en zeer stijlvol naar mijn mening :-k
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #96 Gepost op: 22 maart 2005, 13:54:37 »
Ik vind de combinaties van RL briljant maar ik zou er zo alleen bij durven lopen als ik minimaal 5miljoen op mijn rekening had staan. Anders ben je toch een beetje een wanabee

Offline Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #97 Gepost op: 22 maart 2005, 13:56:51 »
heren heren heren toch..... :oops:

dit jasje is toch prachtig in combi met zelfde soort hemd als op foto. Goede pasvorm, gewoon leuk jasje en zeer stijlvol naar mijn mening :-k

Gelukkig verschillen smaken, zeg ik altijd maar  :)
img]http://img.photobucket.com/albums/v208/Adsum/Overig/longiness.jpg[/img]

Huey

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #98 Gepost op: 22 maart 2005, 14:08:17 »
Caruso jasje op maat zit rond de 850e geloof ik Nexus.

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #99 Gepost op: 22 maart 2005, 15:05:58 »
Citaat van: "FFW"
Ik vind de combinaties van RL briljant maar ik zou er zo alleen bij durven lopen als ik minimaal 5miljoen op mijn rekening had staan. Anders ben je toch een beetje een wanabee

tuurlijk niet..je moet dragen wat je mooi vind en als je het kunt betalen ben je geen wanabee....hoef je echt geen 5 milj. op je rekening voor te hebben....

verder ben ik het met foklex eens dat zo een jasje met zo een hemd wel leuke combi is...

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #100 Gepost op: 22 maart 2005, 15:10:09 »
ja maar als je er zo bij loopt is dat wel behoorlijk "kijk eens hoe ik er bijloop, de grootste bal van Nederland" dan moet je niet ondertussen de grootste proleet van Nederland zijn

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #101 Gepost op: 22 maart 2005, 15:13:29 »
typische opmerking :lol:

jij gaat er vanuit dat iemand die zich zo kleed gelijk een houding aan neemt van "kijk mij eens"
zo hoef je je natuurlijk helemaal niet te gedragen...ligt helemaal aan jezelf

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #102 Gepost op: 22 maart 2005, 15:13:44 »
ja maar als je er zo bij loopt is dat wel behoorlijk "kijk eens hoe ik er bijloop, de grootste bal van Nederland" dan moet je niet ondertussen de grootste proleet van Nederland zijn

Je hebt toch je eigen stijl, wat kan jou het schelen wat de rest denkt. Uit het dorpje waar ik vandaan kom vinden ze witte sportsokken met een randje al raar. Als je jezelf er lkkr in voelt straal je dat uit. Kan me nog de reclame herinneren van Gilette (geloof ik)  waarin ze zeggen "every man had it, that walking on water feeling" nou dat krijg je toch als je je lkkr voelt in goede kleding.

Edit: ik snap wel deels wat je bedoelt, maar ga jij met mensen om die je beoordelen op 1 merkje? Dat overigens niet eens zichtbaar is bij deze outfit....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #103 Gepost op: 22 maart 2005, 15:28:35 »
Citaat van: "Chris"
typische opmerking :lol:

jij gaat er vanuit dat iemand die zich zo kleed gelijk een houding aan neemt van "kijk mij eens"
zo hoef je je natuurlijk helemaal niet te gedragen...ligt helemaal aan jezelf

Ja precies, vat 't ook niet helemaal  :?

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #104 Gepost op: 22 maart 2005, 15:31:43 »
hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #105 Gepost op: 22 maart 2005, 15:34:36 »
hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.

Niet zo aan ergeren joh...... Als iemand zich prettig voelt in zo'n jasje en hemd en dat ook uitstraalt, wie ben jij dan om je eraan te ergeren :? Ik snap wel wat je bedoelt maar gewoon lekker laten en denken van goh die mensen voelen zich er prettig bij en dat is mooi voor hen.

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Los jasje (op maat)
« Reactie #106 Gepost op: 22 maart 2005, 15:41:37 »
Idd. Zonde van je humeur om je daarover druk te maken.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #107 Gepost op: 22 maart 2005, 15:42:00 »

Ja, maar dat zit 'm meer in het karakter en gedrag dan in een jasje...

Offline Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #108 Gepost op: 22 maart 2005, 15:43:15 »

Wat zal jij een gefrustreerd leven leiden...  :D.
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #109 Gepost op: 22 maart 2005, 15:43:37 »
Ik zeg alleen dat ik die combinaties van Rl briljant vind maar dat ik wel vind dat het hoort bij een briljant persoon. Ik zelf zou het dus nooit aandoen omdat ik vind dat enige nederigheid gepast is bij datgeen wat ik zelf bereikt heb. Wat andere mensen doen zal mij een zorg zijn, ik geef er alleen wel mijn mening over.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #110 Gepost op: 22 maart 2005, 15:46:52 »
Ik zeg alleen dat ik die combinaties van Rl briljant vind maar dat ik wel vind dat het hoort bij een briljant persoon. Ik zelf zou het dus nooit aandoen omdat ik vind dat enige nederigheid gepast is bij datgeen wat ik zelf bereikt heb. Wat andere mensen doen zal mij een zorg zijn, ik geef er alleen wel mijn mening over.

Dus je bedoelt dat je dit niet mag dragen als je arm bent of minder slim?? :roll:

Edit: snap namelijk niet echt wat je bedoelt met een briljant persoon....

Huey

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #111 Gepost op: 22 maart 2005, 15:48:52 »
Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.

Maar RL is nu eenmaal hét kakmerk.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #112 Gepost op: 22 maart 2005, 16:14:17 »
Citaat van: "Huey"
Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.

Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW), want vindt die kouwe kak dan briljant?

Huey

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #113 Gepost op: 22 maart 2005, 16:15:03 »

Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW).

Ik zou het niet te letterlijk lezen ;) Volgens mij bedoelt hij Briljant Persoon als iemand die iets bereikt heeft.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #114 Gepost op: 22 maart 2005, 16:16:16 »

Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW).

Ik zou het niet te letterlijk lezen ;) Volgens mij bedoelt hij Briljant Persoon als iemand die iets bereikt heeft.

Ok nou aparte mening dan :P wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen :lol: Moet je dan een soort van Trump zijn? :roll:

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #115 Gepost op: 22 maart 2005, 16:54:31 »

Ok nou aparte mening dan :P wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen :lol: Moet je dan een soort van Trump zijn? :roll:

zo brilliant is die niet ...heeft blijkbaar verkeerde huwelijkse voorwaarden gehad ofzo....
Ik laat ffw denken wat hij wil...niets mis mee toch?
mijn probleemniet als hij zich niet wil kleden in iets wat eventueel een verstoord beel vd werkelijkheid zou kunnen oproepen...(maar wat is "de werkelijkheid"?)

Draag lekker zelf wat waar ik me prettig in voel en loop er ongetwijfeld soms rond "als iemand met 5 milj. op de bank" om ffw's woorden maar te gebruiken. ..als ik een brak daggie heb loop ik er bij als de eerste beste zwerver dus..lekker boeiend wat anderen denken.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #116 Gepost op: 22 maart 2005, 16:57:56 »
Leuk jasje voor Nexus in de nieuwe quote gezien, van Attolini voor slecht 2200 euro... Is te doen toch? :P

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #117 Gepost op: 22 maart 2005, 16:58:19 »
Citaat van: "Chris"
zo brilliant is die niet ...heeft blijkbaar verkeerde huwelijkse voorwaarden gehad ofzo....
Ik laat ffw denken wat hij wil...niets mis mee toch?
mijn probleemniet als hij zich niet wil kleden in iets wat eventueel een verstoord beel vd werkelijkheid zou kunnen oproepen...(maar wat is "de werkelijkheid"?)

Draag lekker zelf wat waar ik me prettig in voel en loop er ongetwijfeld soms rond "als iemand met 5 milj. op de bank" om ffw's woorden maar te gebruiken. ..als ik een brak daggie heb loop ik er bij als de eerste beste zwerver dus..lekker boeiend wat anderen denken.

idd, laten we het er maar op houden dat iedereen zijn eigen mening heeft 8) .

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
« Reactie #118 Gepost op: 22 maart 2005, 16:58:58 »
een donker pak met wit shirt en das mag van mij iedereen dragen. Dat is onopvallend en zo hoort het, vind ik, ook. Borrelli, kiton, brioni enz maken kwalitatief hoogwaardige kleding. Het is alleen maar te prijzen als iemand dat waardeert.
Een ander verhaal is het als iemand een statement met zijn kleren wil maken, als je een statement maakt van : "Kijk mij eens de kakker zijn" vind ik dat alleen briljant als zo iemand dat doet met een knipoog. Dan kan ik er nog de grap van inzien. Zoiemand neemt zichzelf dan niet al te serieus, en dat mag ik wel. Anderen proberen dat te kopieren maar hebben niet die zelfspot en dan is de grap er een beetje vanaf.

Offline Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
« Reactie #119 Gepost op: 22 maart 2005, 16:59:47 »

niet alle, maar vele hockeyers kunnen ook zo zijn.