Een ander verhaal is het als iemand een statement met zijn kleren wil maken, als je een statement maakt van : "Kijk mij eens de kakker zijn" vind ik dat alleen briljant als zo iemand dat doet met een knipoog. Dan kan ik er nog de grap van inzien. Zoiemand neemt zichzelf dan niet al te serieus, en dat mag ik wel. Anderen proberen dat te kopieren maar hebben niet die zelfspot en dan is de grap er een beetje vanaf.
Citaat van: "FFW"hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.niet alle, maar vele hockeyers kunnen ook zo zijn.
hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.
Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijn
Citaat van: "Adsum"Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijnhou je ook van mountainbiken? waar fites je meestal dan?
Citaat van: "Chris"Citaat van: "Adsum"Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijnhou je ook van mountainbiken? waar fites je meestal dan? Huh, wat...
en wat als je je niet goed voelt bij het imago van een merk
nee schijnt wel leuke winkel te zijn..zelfs gusto was er wel over te spreken
Citaat van: "Huey"Citaat van: "FokLex"Citaat van: "Huey"Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.Maar RL is nu eenmaal hét kakmerk.Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW).Ik zou het niet te letterlijk lezen Volgens mij bedoelt hij Briljant Persoon als iemand die iets bereikt heeft.Ok nou aparte mening dan wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen Moet je dan een soort van Trump zijn?
Citaat van: "FokLex"Citaat van: "Huey"Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.Maar RL is nu eenmaal hét kakmerk.Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW).Ik zou het niet te letterlijk lezen Volgens mij bedoelt hij Briljant Persoon als iemand die iets bereikt heeft.
Citaat van: "Huey"Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.Maar RL is nu eenmaal hét kakmerk.Alleen snap ik niet echt wat dit nou te maken heeft met het feit dat je een briljant persoon moet zijn om het te mogen dragen (volgens FFW).
Ik snap FFW wel, hij vind dat het geassocieerd wordt met van die kouwe kak figuren. Ik denk zelf alleen dat het meer in gedrag zit dan kleding.Maar RL is nu eenmaal hét kakmerk.
Citaat van: "FokLex"Ok nou aparte mening dan wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen Moet je dan een soort van Trump zijn? Nee gewoon Gusto
Ok nou aparte mening dan wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen Moet je dan een soort van Trump zijn?
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "FokLex"Ok nou aparte mening dan wat moet je dan wel niet doen om borelli te mogen dragen Moet je dan een soort van Trump zijn? Nee gewoon Gusto Jullie zijn redelijk met elkaar te vergelijken toch
heb je een pruik gekocht gusto?..stond niets van in het nieuwste aankoopen topic
Emile Ratelband, de bescheiden en sympathieke goeroe van zelfverzekerd Nederland