Bedankt voor de tips. Ik heb een foto van mijn mobieltje kunnen trekken.

Lijkt het nou alleen maar, of is dat jasje erg kort?
Lijkt op die foto inderdaad.. Het jasje doet een beetje vierkant aan, maar ligt misschien aan de hoek/houding..
Ik denk echt dat het aan de foto ligt. Het jasje is welliswaar misschien niet zo lang als sommigen het prefereren, te kort wil ik het niet noemen. Daarnaast is deze foto iets van hoog naar laag genomen en vrij dicht bij de spiegel, zoals te zien is op de foto. Ik zal spoedig een betere foto nemen.
Om nog even terug te komen op bovenstaande discussie, een volgend jasje staat bij Vanita in bestelling. Ditmaal linnen, halfgevoerd, 2 knoops, patchpockets en bootje. Het kort ogen van het tweed jasje is meteen even besproken. Conclusie was dat het inderdaad niet korter moet.
Deze nieuwste aanwinst zal daarom twee centimeter langer gemaakt worden. Daarnaast is er rekening gehouden met een lichte sway, blijkbaar niet goed zichtbaar zonder dit jasje aan, maar wel met. Dit houdt onder andere in dat de voorkant iets open staat. Enfin, het patroon wordt iets gekanteld, wat doet moet verdisconteren. Daarnaast zal de taille nog iets smaller worden, wat opgeteld het jasje langer en slanker zal doen lijken.
Tot zo ver de theorie. Alexander heeft vrij lang staan turen en peinzen en ik ben natuurlijk nu al zeer benieuwd naar het eindresultaat.