Wat vinden de heren van een creditcardhouder met moneyclip eraan? En weet iemand enkele mooie voorbeelden te laten zien (die op eBay zijn tot nu toe nog geen succes)? Ik leef op dit moment uit een Claudio Ferrici creditcardhouder: Rijbewijs, bankpas, creditcard, donor codicil, zorgverzekeringpas, studentenkaart en strippenkaart aan ene kant, briefgeld in andere kant gepropt. Blijft een zeer manageable pakketje (zeker vergeleken met de idiote alles-bewaren portemonnee die ik hiervoor hanteerde) maar vooral het wegstoppen van briefgeld in een ruimte die voor een pasje bedoeld is gaat toch irriteren - betalen gaat langzaam omdat je niet snel bij het goede briefje kunt. Een losse moneyclip zou dat al een stuk handiger maken, maar heb liever mijn geldzaken in 1 object zitten, vandaar de vraag.
Overigens, binnen Nederland heb ik altijd m'n rijbewijs op zak (ook omdat ik vaak rij) en in het buitenland heb ik m'n paspoort in m'n tas of de binnenzak van het jasje. Dingen zijn zo vervelend groot dat je er niet echt iets anders mee kunt... Ik heb wel op m'n sleutelhanger-USBstick scans van al m'n identificatie en andere pasjes en documenten. Mocht ik dus om een of andere reden niet meer bij m'n spullen kunnen (gejat, hotel afgebrand, thuis vergeten) kan ik bij een internetcafe (of het politiebureau) nog bij m'n nummers om dingen te regelen.