Ik was daar dus samen met mijn pa. Hij heeft altijd mt 50 dus dat RTW pak was zo uitgezocht. De verkoper vond dat pak blijkbaar zo goed zitten dat hij dezelfde maten heeft aangehouden voor de MTM. Het vreemde is dat hij ook niet alles 'naloopt', zitten de schouders wel goed, dit hoger, dit lager, dit strakker, dit misschien lossen, dit anders dat anders. Toen ik begon over omslag in de broek (wat ik bij een dergelijk pak erg mooi vindt) zei de verkoper; zou ik niet doen. Alsof hij het pak aan moet?! Toen dacht ik ik gooi iets anders erin; gepitte gulp. De man; als je dat niet gewend bent moet je dat vooral niet doen. Ik zei dat ik de mouwen misschien wel iets korten zou doen. Maar daar was hij ook niet echt gevoelig voor. De knopen die op het pak komen werden aangepast aan het soort/kleur pak, raar verhaal. Uiteindelijk hebben we alleen een binnenvoering gekozen.
Ik ben natuurlijke een absolute leek op het gebied van MTM, weet alleen wat termen hier en daar, maar dit strookte geheel in tegen mijn gevoelens zoals een MTM behoort te worden gemaakt.
Wat AJM zegt is feitelijk ook wat de verkoper zegt; je gaat voor dit pak omdat je uit meer stoffen kunt kiezen, niet puur voor een betere pasvorm.
Vond het ook een rare bedoeling vandaar dat ik het jullie ook voorschotel.