Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIn bezit, neem ik aan.
Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). Aanradertje
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIn bezit, neem ik aan.yep, yoox 150 euro
Citaat van: "Alex"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIn bezit, neem ik aan.yep, yoox 150 euroSerieus?! Gast, die jas hangt bij Pauw voor 565e ofzo!
Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIs die standaard dan niet slank dat je hem nog slanker wil hebben.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIs die standaard dan niet slank dat je hem nog slanker wil hebben.Aan de achterkant zit iets waarmee je de jas strakker kan afstellen (zie yoox achterkant), maar het zit vanaf yoox al goed alleen de mouwen moeten een centimeter of 4 korter.
Citaat van: "Alex"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Alex"Die legergroene montedoro jas die ik hier boven heb gepost is echt super in het echt , De mouwen moeten iets korter worden gemaakt maar daarna is het helemaal goed.Mooi gemaakt (knopen op stift), Valt slank (kan je zelf nog slanker maken). AanradertjeIs die standaard dan niet slank dat je hem nog slanker wil hebben.Aan de achterkant zit iets waarmee je de jas strakker kan afstellen (zie yoox achterkant), maar het zit vanaf yoox al goed alleen de mouwen moeten een centimeter of 4 korter.Hoe valt die jas qua maatvoering? Zelf heb ik altijd 50 (ook met die Caruso jas), maar mocht deze kleiner vallen, dan ga ik hem ook bestellen (ik neem aan dat jij een 52 hebt besteld?, aangezien dat de enige maat was die te koop was).
Wat voor leuks qua zomerjassen hebben ze bij Osjee?
Citaat van: "Rogier"Wat voor leuks qua zomerjassen hebben ze bij Osjee?Wat dacht je van er langs gaan?
ik weet niks van jacks... verkopen ze die niet in elke stad in de betere winkels
Ik heb alleen maar RL jacks
Hmm misschien niet helemaal duidelijk geweest idd. Meer zoals die van RL jacks, gewoon wat kortere zomerse jassen. Niet dat ik precies die RL jacks zoek, want die kan ik in Tilburg ook wel halen, gewoon dat soort modellen. Ben zelf niet fan van jassen zoals Gaastra ze heeft, liever niet van dat windjack materiaal en vind dat model ook niet mooi. Ik hoop dat het nu iets duidelijker is.. anders ga ik gewoon wel op goed geluk naar A'dam ofzo en kijk ff wat betere winkels langs .Toch bedankt iig!