Korte verklaringMike en ik hebben inderdaad in overleg besloten dat het beter is om apart verder te gaan. Mike heeft de laatste tijd zijn smaak en voorkeur meer ontwikkeld in de richting van meer casual en "urban" kleding. Na twee jaar succesvol ondernemen binnen de meer klassieke en formele kleding vond hij het tijd zijn vleugels uit te spreiden naar een ander segment en daar nieuwe kansen aan te grijpen.
Feitelijk betekent het voor Vanità en haar klanten enkel dat ik een zeer gewaardeerde collega en compagnon ga missen maar dat het bedrijf gewoon verder gaat. Er verandert niets aan de gang van zaken of het concept. Er zijn geen economische of organisatorische gevolgen. Vrees voor onzekere situaties is dus niet nodig, bestellingen worden normaal uitgeleverd en de winkel is gewoon geopend.
De reden voor ons om dit nog even stil te houden is voornamelijk omdat allerlei formele zaken nog niet zijn geregeld en dit alles even zijn beslag dient te krijgen. De samenwerking is per 1 november 2011 beëindigd.
Mochten jullie, begrijpelijk, vragen hebben dan is het beter dit gewoon rechtstreeks te mailen naar
info@vanita.nl. Ik wil in dit topic zo min mogelijk reageren, zo zijn de regels op SF nou eenmaal.