haha die vB's zullen er prachtig onder staan, lekker contrast . waren dat niet diegene die je met aceton had gedaan?
Citaat van: "FokLex"haha die vB's zullen er prachtig onder staan, lekker contrast . waren dat niet diegene die je met aceton had gedaan?Ja, dalijk weer ff wat Kiwi derop en de vriezer in... moet jij eens opletten wat die gaan glimmen !
Gelukkig, ik mag wel een horloge dragen
Ga denk ik voor de jaren '70 gouden Seiko van mijn opa
Horloge? Heb je geen zakhorloge?
Schrap dat gouden ding maar dan, doe de Swatch wel om
Maar echte horlogeliefhebbers hebben toch tenminste 1 zakhorloge in de collectie? Eindelijk een echte reden om eens zo'n geweldig zakhorloge te 'dragen'. Zou ik zeker doen.
Je mag best een grappig detail hebben op een scholieren/studentengala. Doe gewoon je Zlatoust om, over de manchet van je overhemd en onder de mouw van je jasje
Citaat van: "Nexus"Maar echte horlogeliefhebbers hebben toch tenminste 1 zakhorloge in de collectie? Eindelijk een echte reden om eens zo'n geweldig zakhorloge te 'dragen'. Zou ik zeker doen.Heb jij er één... ?Citaat van: "Thein"Je mag best een grappig detail hebben op een scholieren/studentengala. Doe gewoon je Zlatoust om, over de manchet van je overhemd en onder de mouw van je jasje Die is kaput
Weet ik eigenlijk niet, hoe dat komt...Wilde hem opwinden, maar de kroon kreeg geen grip op het uurwerk, toen heb ik hem maar open gemaakt
My thought exactly Chris !
zoals een gala hoort te zijn dus welk horloge heb je uiteindelijk uitgekozen?