Serieus? Ik meen ze toch echt in mijn handen gehad te hebben.
Trakteer je ons nog op een recensie?
Zag ze vanmiddag geloof ik ook nog staan, in DH.Heb trouwens even de dubbele monk in suede aangepast. Zat goed aan mijn voet, mooi slank.Vond de kwaliteit niet echt denderend, maar gekeken naar de prijs is hij het overwegen waard.
Nice, weet iemand of Suit Supply open is vandaag ? (in AMS)
Vandaag de blauwe mocassins opgehaald. Wat blijkt, de schoenen zijn al weer in de uitverkoop. van 99 voor 59 euro! Goed dat ik nog even 2 weken gewacht heb.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een man ooit zulke damesschoentjes zou willen dragen, maar het is wel een zeer mooie prijs voor degenen die het aandurven...
Hier kan ik slechts op antwoorden dat een echte man geen mannelijk ogende schoenen nodig heeft om zijn mannelijkheid te tonen. Voor dat geld ga ik overmorgen ook even kijken. Zouden ze ook roze hebben?
+1 voor die 60 euro wil ik ook wel een paar hebben
Die kun je beter bij Rogier kopen, die heeft een paar over .
Ja maar dat zijn die roze... Daarnaast zijn die veels te klein.
Jij hebt trouwens wel een erg lichte kleur blauw, die van mij zijn een stuk blauwer.
Dit zijn de schoenen dus. Nota bene, het correcte gebruik van opanca. De zolen zijn goed. Je levert een klein beetje in op het comfort in verhouding met 100 procent nopjes zoals bij Tod's, maar ik vermoed dat wel 5 x langer meegaan voor een prijs die 5 x lager is. Niet op de foto's de stofzak die je er bij krijgt.
Ik heb ze vandaag ook gekocht en ze zitten inderdaad subliem.