Auteur Topic: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?  (gelezen 26433 keer)

Offline dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?
« Reactie #300 Gepost op: 29 juli 2010, 17:52:43 »
Ik kan niet zeggen dat dit shirt hier niet thuishoort:
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

Offline Lauwe

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?
« Reactie #301 Gepost op: 30 augustus 2010, 17:36:54 »
Ondanks dat het overgrote deel van de collectie van Cavallaro in dit topic thuis hoort ben ik benieuwd wat jullie van de kwaliteit, pasvorm en afwerking vinden van deze shirts. De uni shirts met de lage boorden vind ik namelijk best prima ogen en zijn, wanneer in de sale, heel redelijk geprijsd. Of kan ik meer value for money krijgen voor €50,-

Offline Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #302 Gepost op: 30 augustus 2010, 17:51:15 »
Ondanks dat het overgrote deel van de collectie van Cavallaro in dit topic thuis hoort ben ik benieuwd wat jullie van de kwaliteit, pasvorm en afwerking vinden van deze shirts. De uni shirts met de lage boorden vind ik namelijk best prima ogen en zijn, wanneer in de sale, heel redelijk geprijsd. Of kan ik meer value for money krijgen voor €50,-

Kun je een foto plaatsen?
Dit topic is vooral voor de foto's in het leven geroepen.

Daarna is het ook gemakkelijker te beoordelen of 50 euro veel of weinig is.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Offline Lauwe

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #303 Gepost op: 30 augustus 2010, 17:55:05 »
Bijvoorbeeld:

Offline Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #304 Gepost op: 30 augustus 2010, 18:03:56 »
Bijvoorbeeld:

"foto"

Dit shirt is totaal ongeschikt voor dit topic.
Wat het weer geschikter maakt om te kopen.
Als het shirt past en de pasvorm bevalt, dan lijkt mij 50 euro niet duur.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Offline Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #305 Gepost op: 30 augustus 2010, 19:13:07 »
Heb je al iets voor de herfst bedacht, Gusto?
Carweau • couturier

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #306 Gepost op: 30 augustus 2010, 19:23:18 »
Ja iets met vallende blaadjes op de boord.

Offline carpe diem

• Gebruiker
  • I'm the bad guy?
    • Bekijk profiel
« Reactie #308 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:04:50 »
ik schrok even van dat grapje van je Pierlala
When you buy the best, you only cry once.

Offline Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #309 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:05:32 »
Ja iets met vallende blaadjes op de boord.

Mijn idee. Echt! Ik dacht aan kastanjeblaadjes die vanuit de binnenkant van de staander over de boord heen kruipen.
Carweau • couturier

Offline Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #310 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:23:18 »

In serieus antwoord op je vraag: voor 50 euro heb je niet veel. En ik ben bang dat niemand hier ervaring heeft met de kwaliteit, pasvorm en afwerking van zo'n shirt. Dat zou namelijk automatisch inhouden dat je er eentje gedragen moet hebben. En die kans lijkt mij klein. Of het is een valkuil, waar gelukkig geen enkele SF-er is ingetrapt. Een wedervraag: zou jij je willen inlaten met een merk, dat bekend staat als tacky?
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2010, 20:29:02 door Swann »

Offline Mediaman

• Gebruiker
  • Houd SF schoon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #311 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:24:58 »
Suit Supply begint bij € 59,- en dan heb je een redelijk goed shirt obv prijs/kwaliteits-verhouding.
A lavà ‘a capa ‘o ciuccio se perde acqua e sapone

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #312 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:27:38 »
Mijn idee. Echt! Ik dacht aan kastanjeblaadjes die vanuit de binnenkant van de staander over de boord heen kruipen.
Ja precies zoals je zegt.Zal best goed matchen met een four in hand knoop.

Offline Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #313 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:35:49 »
Ja precies zoals je zegt.Zal best goed matchen met een four in hand knoop.

Ik had voor deze een kwartet boordknoopjes van beukennnoot bedacht, dus ik moet toch aan een dikkere dasknoop. Of nee: dan geen das natuurlijk. Toch dingen waar je rekening mee moet houden bij je ontwerp.
Carweau • couturier

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • nouveau pauvre
    • Bekijk profiel
« Reactie #314 Gepost op: 30 augustus 2010, 21:17:55 »
In serieus antwoord op je vraag: voor 50 euro heb je niet veel. En ik ben bang dat niemand hier ervaring heeft met de kwaliteit, pasvorm en afwerking van zo'n shirt. Dat zou namelijk automatisch inhouden dat je er eentje gedragen moet hebben. En die kans lijkt mij klein. Of het is een valkuil, waar gelukkig geen enkele SF-er is ingetrapt. Een wedervraag: zou jij je willen inlaten met een merk, dat bekend staat als tacky?

Die twee veelposters hebben er anders weinig moeite mee. Zijn alweer over nieuwe prints aan het nadenken zie ik.
Her dress is up to waterline
Bitch is clearly borderline
Nose as white as Snow White's, in moonlight

Offline HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #315 Gepost op: 30 augustus 2010, 21:19:30 »
Oei, ik heb er zelfs 2... 1x effen blauw (met een paisley motief aan de binnenkant van de boord...) en 1x wit met een licht blauw/paars streepje. Beiden 2,5 jaar oud en ik vind het prima shirts, zowel qua stof als afwerking. Voor < 50euro zeker geen miskoop.
Inderdaad wel met een grote boog om de 'standaard' shirts die ze verkopen heenlopen...
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

Offline Lauwe

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #316 Gepost op: 30 augustus 2010, 22:10:37 »
Oei, ik heb er zelfs 2... 1x effen blauw (met een paisley motief aan de binnenkant van de boord...) en 1x wit met een licht blauw/paars streepje. Beiden 2,5 jaar oud en ik vind het prima shirts, zowel qua stof als afwerking. Voor < 50euro zeker geen miskoop.
Inderdaad wel met een grote boog om de 'standaard' shirts die ze verkopen heenlopen...

Ik heb zelf eigenlijk alleen maar Cavallaro shirts in de kast hangen, zo'n 10 stuks. Bij gebrek aan referentie materiaal daarom ook mijn vraag. Ook de hier verafschuwde hippe shirts zijn in mijn garderobe terug te vinden, ik vind het persoonlijk wel lekker weg combineren met een iets te hippe of juist hele neutrale jeans en dito schoenen. Het overgrote deel valt echter onder, naar Cavallaro begrippen, het genre "saaie" shirts. Uni, gestreept of geblokt met lage boord of enkele hoge boord. Qua pasvorm, afwerking en kwaliteit ben ik er erg over te spreken, mijn favoriete shirt is inmiddels 3 jaar oud en oogt nog als nieuw.
Ik vraag me af of de basic shirts mij zo kunnen bekoren wat betreft pasvorm en kwaliteit.

Offline Mediaman

• Gebruiker
  • Houd SF schoon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #317 Gepost op: 30 augustus 2010, 22:24:42 »
Als ze wel lekker weg combineren, zou ik daar gewoon lekker mee doorgaan. Waarom? Omdat het kan!  :mrgreen:

Offline Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #318 Gepost op: 30 augustus 2010, 22:39:29 »
O ja, mosgroene stiksels voor de knoopsgaten, Gusto. Maar dat spreekt eigenlijk voor zich.
Carweau • couturier

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #319 Gepost op: 30 augustus 2010, 23:55:09 »
Ja je brengt weer op een idee Carwo.

Offline Lauwe

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #320 Gepost op: 31 augustus 2010, 01:21:35 »
Als ze wel lekker weg combineren, zou ik daar gewoon lekker mee doorgaan. Waarom? Omdat het kan!  :mrgreen:

Ik heb zelf eigenlijk alleen maar Cavallaro shirts in de kast hangen, zo'n 10 stuks. Bij gebrek aan referentie materiaal daarom ook mijn vraag. Ook de hier verafschuwde hippe shirts zijn in mijn garderobe terug te vinden, ik vind het persoonlijk wel lekker weg combineren met een iets te hippe of juist hele neutrale jeans en dito schoenen. Het overgrote deel valt echter onder, naar Cavallaro begrippen, het genre "saaie" shirts. Uni, gestreept of geblokt met lage boord of enkele hoge boord. Qua pasvorm, afwerking en kwaliteit ben ik er erg over te spreken, mijn favoriete shirt is inmiddels 3 jaar oud en oogt nog als nieuw.
Ik vraag me af of de basic SuSu shirts mij zo kunnen bekoren wat betreft pasvorm en kwaliteit.

Het lijkt wel alsof ik gelijk een stempel krijg omdat ik überhaupt heb gedurft Cavallaro te kopen.

Wat ik vraag is hoe de kwaliteit en pasvorm van SuSu shirts (de enige in dezelfde prijsklasse) het doet t.o.v. een merk als Cavallaro?

Offline Mediaman

• Gebruiker
  • Houd SF schoon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #321 Gepost op: 31 augustus 2010, 06:59:52 »
Plaagstootje, voor een lauwe ben je snel aangebrand. (nog één).

Een vraag waarop je antwoord hebt gehad toch? Het moge verder duidelijk zijn dat de fans van Cavallaro hier dun gezaaid zijn vanwege de niet saaie shirts e.d. die ze maken.

Offline Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #322 Gepost op: 31 augustus 2010, 08:08:38 »
Heb je er nu 3-4 of 10 stuks? En nog wat cijfers: van jouw 12 posts gaan er 8 over Cavallaro. Nu genoeg hoor.

Kijk gerust eerst even om je heen.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010, 08:11:40 door Swann »

Offline Lauwe

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #323 Gepost op: 31 augustus 2010, 09:47:56 »
Ik heb 3 shirts met de bekende dubbele boord, en de contrasterende details. De rest zijn gewoon als normaal te bestempelen en zodoende niet direct te herkennen als een Cavallaro shirt.

Anyway, nu kijken of ik iets anders kan vinden, ik snuffel hier even verder.. thnx

Offline Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #324 Gepost op: 31 augustus 2010, 09:51:02 »
Heb je er nu 3-4 of 10 stuks? En nog wat cijfers: van jouw 12 posts gaan er 8 over Cavallaro. Nu genoeg hoor.

Kijk gerust eerst even om je heen.

en dan NIET naar SuSu. Ga maar naar Vanita ofzo.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Online HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #325 Gepost op: 31 augustus 2010, 22:49:05 »

Laten we het dan eerlijk houden en ook Ettemadis noemen. Zelf geen ervaring mee overigens.

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • nouveau pauvre
    • Bekijk profiel
« Reactie #326 Gepost op: 31 augustus 2010, 22:51:22 »

FTR, het gemiddelde shirt van Vanitá is bijna twee keer zo duur als een shirt van Suit Supply. Iets met appels en peren denk ik.
Her dress is up to waterline
Bitch is clearly borderline
Nose as white as Snow White's, in moonlight

Offline Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #327 Gepost op: 31 augustus 2010, 22:59:48 »
FTR, het gemiddelde shirt van Vanitá is bijna twee keer zo duur als een shirt van Suit Supply. Iets met appels en peren denk ik.

ja was even frustratie. :)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Offline Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #328 Gepost op: 31 augustus 2010, 23:03:12 »
On-topic!!!
Carweau • couturier

Offline DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #329 Gepost op: 31 augustus 2010, 23:07:52 »