Leone,
Ik merk dat er veel schoenen die op dit forum worden geplaats niet je smaak zijn. Dat hoeft ook niet daar is dit forum voor om je mening te geven
. Schoenen in je avator zijn echter redelijk druk met kleuren,perforaties ed: iets wat niet helemaal overeen lijkt te komen met je (ietswat conservatieve) smaak....klopt dat?
@ Mediaman:
Nee, dat zijn two-tone Berlutti's en dat is iets heeeeeeeel anders.' Mr. Green Laughing
Dat is tenminste het overtuigende antwoord wat ik kreeg op dezelfde vraag. Wink
*
Dank je Mediaman voor het gepaste en passend antwoord op de vraag van Maurtis.

Mijn smaak qua schoenen is wellicht wat conservatief voor wat het aangaat deze te combineren met een pak of kostuum en zal dan inderdaad niet kiezen voor opvallende schoenen zowel qua model als qua kleur.
Indien casual draag ik wel glad lederen loafers, sneakers [bezit zelfs een enkellaars

] en de wat meer gekleurde schoenen, hieronder valt inderdaad ook deze two-tone Cycliste van Berluti [het enige "echt opvallende" exemplaar in mijn schoenkast overigens, vandaar mijn keuze deze te gebruiken als avatar]
Ik zie op het forum zeer zeker wel erg fraaie schoenen voorbij komen, maar voor mij is de combinatie met bijvoorbeeld een pak of kostuum even doorslaggevend, of de schoen past bij de gelegenheid en/of als schoen op zich.