Your luck, anders zou je de toorn van Hem voelen!
Zijn toorn voelen?Wat is dat voor winkel? Sodom en Gomorra zijn er niks bij.
Lol, heren...Mikey, deed Hij het in één keer goed bij jou of moest je de tweede keer nog wat aanpassingen doorvoeren?
Hij heeft mij in één zeer bevredigend geholpen. Ik wilde in de volgende gevallen alleen iets langer.Eh, een iets langer shirt.
I see,....Ik las in het grote boek van Roetzel dat je voorpand en je achterpand elkaar in het kruis moeten kunnen raken. Lijkt me erg lang voor een shirt.
Vandaag ook 3 shirts laten aanmeten en alvast wat stoffen bekeken voor een MTM overcoat. Half september volgen er meer stoffen.
in AMS is Atilla ook meer dan uitstekend.
Atilla heeft mijn eerste pak en 2 shirts gedaan, erg aardige jongen met verstand van zaken. (Voor zover ik dat kan beoordelen)
Foto's niet, klein en kaal is ie. En vroeger was hij ook een heerser.
Werkt deze Marcel toevallig ook bij SuitSupply Maastricht? Kreeg een kaartje met zijn naam erop mee.Na al die verhalen ben ik toch wel nieuwsgierig geworden..
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Het geheim van een goede grap zit er ook in dat je weet wanneer het leuk geweest is