Ja inderdaad.
We twijfelen heel erg of de Nederlandse man wel vertrouwen heeft in self-measurement.
Je wil zoals al eerder gezegd, "die trial-and-error situaties" iedere consument onthouden.
Niks zo frustrerend als dagen achtereen aan de telefoon hangen voor je overhemd.
Zeker bij online bestellen moet het in één keer goed, anders is het comfort van thuiswinkelen ook weg.
Dit is nog een van je minste problemen, i.e. er zijn dan tenminste al gekken geweest die zelf met een meetlint hebben lopen klooien. Dit vind ik namelijk al te veel moeite, los van het resultaat. 't Is als het aanzetten van een knoop: het zal best te doen zijn, maar ik laat het uitbesteden.
Als je mijn bescheiden mening wilt: ik denk niet dat ik hierin alleen ga. Mensen die MTM shirts dragen zijn allemaal professionelen (in spe), die andere professionelen graag een fee gunnen voor goed werk of een goed bedrijfsmodel. Uiteraard wil ik de beste deal - zo billig ben ik dan ook wel weer - maar aan de reeks handelingen om een eindproduct te maken, wil ik niets hoeven bijdragen.
Bovendien: mensen die wel zelf willen gaan meten, die zou ik niet eens als klant willen hebben. Voel je 'm? 't Zijn van die vaders die hun zonen geen lekker toetje van Mona gunnen, die met Smarties erin, maar gaan voor het pak huismerk yoghurt en een zak Smarties apart, om zo eigenhandig een nagemaakt misbaksel te fabriceren, de dromen en verlangens van hun kroost bruut de kop indrukkend. Walgelijk.