Beste Heren,
House of Tailors / P. Verschragen Kleeding naar Maat is tijdens de zomer een tijd gesloten geweest vanwege zakelijke conflicten. Inmiddels zijn we alweer zo'n 1,5 maand "back in business" en het gaat allemaal erg goed. Om pakkendragend Nederland te laten weten dat we er weer zijn, hebben we onlangs persberichten naar alle bekende adressen gestuurd en hen uitgenodigd om de presentatie van ons concept en een seminar over maatkleding bij te wonen a.s Zaterdag 12 december.
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ook jullie die avond van harte welkom zijn.
Het seminar zal ongeveer dezelfde opbouw hebben als vorige keer. Paul zal jullie een uitgebreide kijk geven op wat er komt kijken bij het maken van een Bespoke pak, vertelt tot in detail wat de verschillen zijn tussen geplakt en ongeplakt, kunnen jullie met eigen ogen zien hoe dat binnenwerk er nu daadwerkelijk uitziet en uiteraard beantwoord Paul al jullie vragen.
Dus:
- Wat maatkleding volgens de kleermaker is
- Wat maatkleding tegenwoordig inhoud
- De soorten maat kleding met voorbeelden.
- Hoe een binnen werk wordt opgewerkt en waarom.
- De verschillende soorten binnen werk met voorbeelden
- Hoe een rever wordt opgewerkt en het resultaat van dit werk (het rollen van de Rever)
- Voor de liefhebbers zijn er pasjasjes om het verschil te kunnen voelen tussen geplakt binnenwerk en opgewerkt binnenwerk
- Het maatwerk in de drie pas-stadia
Paul laat dus een stukje kleermakersvak zien en vertelt jullie de visie van de kleermaker op maatkleding.
Dit allemaal onder het genot van een hapje en een drankje. Dus, noteer in uw agenda's:
a.s Zaterdag 12 December aan de Parkweg 76 te Voorburg, aanvang 17:00 uur.
Graag even aan mij via PM laten weten of jullie komen!
Hierbij wil ik jullie ook laten weten dat wij a.s Vrijdag (morgenavond dus)op de Vrijdagborrel staan! Dus wellicht tot dan? Daarnaast zijn we ook aanwezig op de Miljonair Fair van dit jaar en heeft Miljonair Magazine volgende maand een artikel over ons.
Voor nu een fijne dag verder toegewenst en wij hopen jullie op ons seminar te zien, danwel op de Vrijdagborrel of op de Miljonair fair. Mocht dit allemaal niet lukken, kom dan gezellig eens langs voor een lekker kopje koffie en een babbel. Wij zijn geopend van Dinsdag tot Zondag.