Verwijzingen > Boeken, tijdschriften en websites

[Boek] De Gentleman - Handboek van de klassieke herenmode

(1/12) > >>

Migliore:
Ons mooie boek "De Gentleman - Handboek van de klassieke herenmode" had nog geen eigen topic.
En dat verdiend het natuurlijk wel!

Ik moest wel gelijk nog even een correctie doorgeven aan Bernhard Roetzel.

In mijn beste Engels ná oudjaarsnacht en de nodige champagne:

--- Citaat van: migliore ---Dear mr Roetzel,

For years i'm a big fan of your book "The Gentleman" (in Dutch).
Reading it over and over again, sometimes I find some minor mistakes (after research).

In the "Suit" chaptor you wrote that Myron Ackerman is the founder of Chester Barrie.
This is not correct. His father Simon Ackerman was the founder in 1937 and his son, Myron, was despatched in 1938 to run the business in the UK.

The next year Myron and his brother Raymond, found the "concept copy" of Chester Barrie in Italy, D'avenza.

I hope you can confirm this information!

Yours sincerely,

--- Einde van citaat ---

DL:
Ik heb het boek ook, en heb het met erg veel plezier gelezen al zijn veel van zijn denkbeelden erg klassiek.

Markx:

--- Citaat van: Duco op 01 januari 2009, 11:11:54 ---al zijn veel van zijn denkbeelden erg klassiek.

--- Einde van citaat ---
Vond ik persoonlijk het leukste aan het boek.

DL:

--- Citaat van: MMorley op 01 januari 2009, 12:46:19 ---Vond ik persoonlijk het leukste aan het boek.

--- Einde van citaat ---
Is ook heel erg leuk en leerzaam om te lezen, maar voor mij geen draagbare stijl. Maar voor velen ook zeker wel!

Clay:
Verplicht onderdeel van ieders' bibliotheek imho.

Bij Steppin Out in 's Hertogenbosch lagen laatst een aantal exemplaren van de Gentleman en ook de vrouwelijke tegenhanger (the Lady oid) voor 15,- in de schappen..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie