Zeker mooi, mits goed gecombineerd, off-white met bruin of zo.
of met het blauwe jasje zoals in het blauw/wit combi topic
Mooi.. ik heb zelf een fijne rib van incotex.. de cinquetasche
Ik heb gister mijn allereerste witte broek gehaald. Maar ben totaal nog niet uit over mogelijke combinaties. Daarnaast merk ik dat ik mezelf er ook nog mentaal overheen moet zetten .
Idd, zeer geslaagde combi. Nog andere combi's die je aan kunt raden voor in het Voorburgse?
Mijn schaamtegevoel is onbegrensd zoals mijn schoenenverlangen!!! Ik heb gehandeld tegen mijn sterke, onvervangbare, onwisbare, heilige, bijna dogmatische en vaste normen: geen kleding, geen ondergoed .... alleen maar schoenen. Maar de verleiding van $ 34.95 was zooooooooooooooo enorm groot dat ik uiteindelijk ben gevallen. Mijn "naaktloperig" eergevoel ligt nu in grote puinhoop van de mijn lichaam omhullende stoffen. Ik zou bijna citeren: "$ 34.95 heeft me verleid, en toen heb ik gekocht"
Vandaag wordt hier een offwhite PT in de herfst gedragen.
Ik zou er niet buiten mee durven komen nu, je loopt heel de achterkant van je broek vies met dit weer. Is lastig schoon te krijgen.
Hehe. Zo hoort het, Mediaman Wat vinden jullie: alleen off-white in de winter/herfst, of ook echt wit?