Om verder nog iets meer over mijzelf kwijt te kunnen; ik ben opgegroeid tussen kleding. Mijn vader, oom en tante zijn eigenaren van een bedrijf in het hogere segment representatieve bedrijfskleding (Nieuwenhuis Corporate Fashion ->
www.nieuwenhuisfashion.nl ) en daar mengde ik mij vanaf mijn 14e jaar steeds meer in. Steeds meer bemoeien met styling enz.
Op mijn 16e ben ik gaan werken in de Bonneterie in Den Haag; in eerste instantie alleen tijdens de zomervakantie, maar de relatie was van beide kanten erg goed, dus ook in het schooljaar bleef ik er op zaterdagen (later ook zondagen) en donderdagavonden werken. Ik was toen (logiscgerwijs) nog niet zo van de pakken en voelde me vooral tot Polo RL gaangetrokken, waardoor ik meestal in de daarvoor bestemde corner te vinden was. Dit resulteerde erin dat ik later in de Polo Store op het Noordeinde terecht kwam - qua pand de mooiste winkel van Nederland -> nu bewoond door Scapa).
Vanwege studie ben ik tijdelijk gestopt met het werken in de mode, maar ik merkte toch wel dat ik dat miste. Toch maar weer gaan werken dus... Bij Dickens & Jones in R'dam. Korte maar leuke tijd, want toen werd ik weggekaapt door Possen.com. Ik heb daar met erg veel plezier gewerkt (was zo ongeveer eigenaar van filiaal Den Haag), maar altijd moeite gehad met de 'lage' kwaliteit.
Vol inspiratie begon ik begin 2004 dan ook voor mijzelf, op zoek naar een ideale mix tussen kwaliteit, service en prijs. Ik ben persoonlijk erg tevreden over het resultaat hiervan, al laat ik hierdoor in de studie behoorlijke gaten vallen...