Nexus, hele mooie, ware woorden.
Jaap-Wim, sorry dat ik het zeg, maar je komt over alsof je ontzettend graag iemand wil zijn, die je niet echt bent.
Soms lijkt het alsof je bezeten bent van het rijkeluis-leventje, dat anderen hebben. De hele tijd maar het gelul over prive-jets, buitenhuizen etc. etc.
Verbeter me als ik het fout heb, maar ben je niet gewoon een simpele jongen uit Spakenburg die graag bij de upperclass wil behoren?
Niks mis mee, maar doe dan niet zo populair, het maakt hier niet echt veel indruk.
Hoi Hein,
bedankt voor je reactie. Ik moet zeggen dat het beeld dat jij van mij hebt totaal NÍET de bedoeling is/was. Ik hoor graag serieus van je of je echt zo denkt, wat dit is dus niet zo. Ik ben eigenlijk helemaal niet bezeten van de upperclas of wat dan ook, maar omdat ik serieus dacht dat zulke mensen hier zaten én ik mij aan wilde passen aan het forum postte ik gewoon wat er bij mij bekend is. Dat jullie dit verkeerd opvatten is niet mijn bedoeling geweest. In mijn ogen is stijl namleijk ook méér dan alleen maar kleren, ik bedoel, ikneem niet aan dat je met je handgemaakte pak naar (ik noem maar wat) een voetbalwedstrijd gaat. Je kleren worden vies enz enz. .. dus ik haalde gewoon alles erbij wat met 'stijl' temaken heeft.. zeg maar de 'manier van leven in stijl', dus kleren, horloge's, vervoer, hobby's enz. Ik denk dat ik dit verkeerd heb ingeschat en dat dat blijkbaar niet wordt gewaardeerd. Mijn excuus daarvoor.. want geef toe, ik postte dan wel (in jullie ogen) onzinnge dingen, maar ik probeerde wel gewoon mee te doen met het forum, ik had alleen een verkeerd beeld van stijl in gedachte.
Dus ff voor de duidelijkheid Hein en andere forumleden, ik wil totaal niet jet-setterig enz doen, ik probeerde serieus gewoon mee te doen. Blijkbaar weer iets té enthousiast, wat niet wordt gewaardeerd.
Maar ff voor de goede orde dus, stijl is op dit forum álleen kleren, geen huizen, auto's enz.? Dan weet ik dat want dan zal ik me voor de rest afzijdig houden.. en me alleen met kleding bezigh ouden (vor de goede orde op dit forum).
Reacties graag.
J-W, je hoeft je niet aan te passen of wat dan ook. Niemand zegt hier dat jouw beeld van stijl de "foute" is, als jij je er prettig in voelt, dan is het waarschijnlijk jouw stijl. Helemaal niets mis mee.
Natuurlijk gaat het hier om meer dingen dan kleding, huizen en auto zijn ook leuke onderwerpen om over te praten.
Nexus vraagt zich gewoon af wat jij hier doet, omdat je wat afwijkende interesses hebt dan het gros van de andere members.
Je zou echt eens op Fok moeten kijken, daar gaat het echt over alles, ook waarschijnlijk over Adidas gympen bijvoorbeeld!