Ben net even geweest, Barba hemd gekocht.Ben ook erg te spreken over die winkel en ook tevens wat gekeken naar pakken. Mijn voorkeur gaat iets meer uit naar Partenopea, die zat prettiger rond de schouders voor mij. Alleen is gelijk wel een stuk duurder.
Citaat van: "Vodka"Ben net even geweest, Barba hemd gekocht.Ben ook erg te spreken over die winkel en ook tevens wat gekeken naar pakken. Mijn voorkeur gaat iets meer uit naar Partenopea, die zat prettiger rond de schouders voor mij. Alleen is gelijk wel een stuk duurder.Partenopea zit inderdaad wat meer op de schouders tegenover Caruso.
Moet zeggen de Caruso die ik laatst bij Oger aan had zat fantastisch bij m'n schouders, volgde heel mooi mijn lijn. En heerlijk zonder schoudervullingen, gewoon eerlijk, soepel handwerk :9~
Soft shoulders zitten altijd wel wat fijner en het is ook een mooier gezicht.Je ziet dan goed de schouderlijn.
Detail van 'n Barba:
Citaat van: "Nexus"Detail van 'n Barba:Erg mooi die 2 knoopjes. Maakt het toch weer wat speelser en jonger. Misschien maar eens een laten maken met 3 of 4 knopen?
Het ziet er wel leuk uit, maar ik vind het niet prettig dragen.
Citaat van: "Huey"Het ziet er wel leuk uit, maar ik vind het niet prettig dragen.Vind jij het minder prettig met das dragen, of ook als je het zonder das draagt?
Een boord met drie (of meer) knoopjes heeft alleen zin als je ze dicht doet, dus met das. Anders ziet het er nogal raar uit vind ik. Het zal nooit mijn favo style zijn. Twee knoopjes is voor mij de limit
Citaat van: "Huey"Een boord met drie (of meer) knoopjes heeft alleen zin als je ze dicht doet, dus met das. Anders ziet het er nogal raar uit vind ik. Het zal nooit mijn favo style zijn. Twee knoopjes is voor mij de limit Ik vind het juist wel mooi staan om zoiets los te dragen. Je moet alleen wel een lange nek hebben!
Misschien even het knopen gedeelte splitsen?@Camiceria: kan je bij jou ook shirts laten maken met meerdere knopen in het boord en tot welk aantal?
Nu de hamvraag: Hoe zit 'ie?Ziet er wel mooi uit. Mooie tint roze.MtB