Heb een 48 in PT01(Fitzgerald) en 33 in PT05.
Ga komend weekend naar Amsterdam. Zijn er adressen waar mooie PT01 modellen momenteel voor een zachter prijsje te koop zijn?
Wil eens een PT05 proberen, weet iemand hoe de maten vallen? Bij PT01 heb ik exact maat 50. PT05 is dan ..... 34?
Volgens mij hebben we in een paar posts hier boven vastgesteld dat het maar afhangt met welk model PT01 je vergelijkt.
Dat opzich wel natuurlijk qua fit in de pijpen, maar de bandwijdte komt wel altijd overeen... tenminste bij mij wel.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Heb een 48 in PT01(Fitzgerald) en 33 in PT05.En 32, 33(610,620) en 34(688) in Jacob Cohën.
Bij mij niet en dat is een combinatie van de rise van verschillende modellen en mijn zwembandjes.
8cm pijpjes is het nieuwe 19cm........Zeker in deze tijden is het bezuiginigen op pijpwijdte geen gek idee.
Vandaag een witte PT01 voor het eerst gewassen, bleek er vanuit de fabriek een paars papiertje in m'n (overigens dichte) kontzak te zitten. Halve witte was is nu paars gevlekt Iemand ervaring met van die witte-was-niet-meer-wit-red-middeltjes?