Laura Smith:Borsalino:Ruby:
Maar hier gaat het over 'stijlvolle' helmen, er is ook een motortopic he!
Fraaie helmen! Ik vind het trouwens wel een downside, dat als je onderuit gaat met een dergelijke helm, je kin niet echt beschermd is. Niet dat een intergraal erg charmant staat, maat toch.
Haha thanks guys, maar weinig zin in om de nieuw-/hoofdprijs (zie ook mijn reply enkele posts hierboven) ervoor te betalen anders had ik misschien wel de moeite genomen er een te bestellen. Vreemde zuinigheid, dat geef ik toe. Misschien ook wat te lui. Deze was toevallig dicht bij mij in de buurt te koop.
Citaat van: "Mikey Fuoco"Haha thanks guys, maar weinig zin in om de nieuw-/hoofdprijs (zie ook mijn reply enkele posts hierboven) ervoor te betalen anders had ik misschien wel de moeite genomen er een te bestellen. Vreemde zuinigheid, dat geef ik toe. Misschien ook wat te lui. Deze was toevallig dicht bij mij in de buurt te koop.Mmm... hoef toch geen helm waar iemands anders' (vette, overdadig gegelde?) haar al in heeft gezeten...
Misschien ligt het aan mij Mikey, maar ik zie er toch behoorlijke krassen op alsof de eigenaar meerdere valpartijen op hoge snelheid heeft overleefd
Weet een van jullie toevallig waar je in Nederland Borsalino helmen kan kopen? Ik heb ze in Milaan voor het eerst niet gezien. Maar toen niet gekocht om verder te kunnen kijken, maar wil hem nu toch wel erg graag.