Heren,Is het mogelijk om een trenchcoates te vermaken? Ik heb een Allegri jas liggen en wil deze, hoewel iets te groot, graag gaan dragen.mvg
Ik meen echter wel ergens gelezen te hebben dat een trench zijn waterdichtheid kan verliezen. In hoeverre dit waar is en of dit ook te maken heeft met de kleermaker die de jas onder handen neemt durf ik niet te zeggen.
Heeft iemand een suggestie waar ik een trenchcoat op maat kan laten maken?
Is er iemand hier die een regen(over)jas op maat (mtm) heeft laten maken? En zo ja: waar? Ik bedoel dus gewoon een overjas, maar dan in 'regenstof', zoals de SuitSupply-jas die Vodro hierboven noemt.
De klassieke trenchcoat staat bij mij hoog op het verlanglijstje. Waarom zou je niet voor een Burberry of Aquascutum (willen) gaan, Carwo?
Misschien dat Metz&Co in Amsterdam het verkoopt of Eduard Pelger.
Vind de Burberry's toch wel mooier, zeker de double-breasted. Wat is nou eigenlijk de klassieke Burberry?
http://store.aquascutum.co.uk/shoponline/mens/
Mooie jassen. Ik zit alleen nog even te stoeien met de maten. Volgens mij geven zij een chestsize. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Wat is er precies gek aan, Rogier? Ik vind ze juist erg mooi, en klassiek correct ogen.