Op zich zou een winkel met de betere shirts (vaak veel met dubbele manchet) gewoon een lading van deze knopen moeten hebben...
Ik herinner me trouwens ineens dat m'n vriendin twee setjes heeft gekocht pas, voor een blouse met dubbele manchetten. Volgens mij heeft ze die bij Tie Rack gekocht. Zal dadelijk als ze thuis is (workaholic ) wel even vragen waar en hoe duur
okay okaymaar een beetje handige metrosexueel maakt ze toch zelf tegenwoordig
misschien heeft Vortex hier wel wat aan .het was niet voor mij bedoeld ik gebruik de gewone manchetknopen o.a. een paar met mother of pearl ingelegd.
begrijp het misschien niet helemaal, ben hier ook nog niet zo lang...we hebben het over schoenen vanaf 400pakken vanaf 1000shirts vanaf 200-300en dan nu over het feit of zijden bolletjes 3/4of 8 euro mogen kosten vraag gewoon de volgende keer dat je een shirt koop een handvol van die dingen erbij
Morgen nog maar even een passend setje manchetknopen of knots zoeken... zodat ik overmorgen in style mijn bul in ontvangst kan nemen
Dank . Dinsdagavond na ceremonie uit gaan eten, misschien dat ik dan 's nachts nog eventjes op SF kom om te posten of het is gelukg of niet . Je mag iig dinsdag 15:00-16:00 voor me duimen .
Jep, dat gebeurt o.a. tussen 3 en 4.