mag zelfs op 17, M
(Zit je je wedstrijdschoenen weer te pluggen?)Mooie lengte, Mickey. Zo wordt die van mijn Caruso ook ongeveer (met, schrik niet, pijpjes van 20 cm, en mét omslag). Is wel maximaal hoog voor mij.
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, want voor 20 wijd lijkt me dit vrij kort. Maar ik hou je posts in de gaten.
Mooie lengte, Mickey. Zo wordt die van mijn Caruso ook ongeveer (met, schrik niet, pijpjes van 20 cm, en mét omslag). Is wel maximaal hoog voor mij.
Toch nog wel een knikje aan de voorkant toch?
Ja, denk het wel. Gebeurt dat niet automatisch als de broek aan de achterkant net op of over de bovenkant van de schoen valt? (Zie ook bij Mike.)
Fout gedacht.
Mooi uitvoerig toegelicht.Maar voor de mindere goden onder ons die toch wat meer uitleg behoeven...verklaar u nader.
Carwo: 20 cmMikey: 18 cmCarwo 2 cm breder.Jouw woorden "Nu begrijp ik dat jij ze nog wat nauwer hebt dan Mikey, dus dat zit wel goed" Fout gedacht dus.Duidelijk nu ?
Geen rekenen, geen scheikunde... ook geen taal?
Mikey. voor de volledige beeldvorming: welke maat hebben je schoenen? Vind het er erg netjes uit zien, maar ben benieuwd in welke proporties de 18 cm pijp geplaatst moet worden.
Maat 39? Wat is dat nou weer voor maatvoering?
Iemand enig idee waar je kant en klare elbow-patches kunt kopen? Ik zit er over te denken om deze om m'n nieuwe (ja, onversleten) jasje te zetten . Of wordt het dan simpelweg even langs de kleermaker?