Aangezien iedereen offtopic in MIJN topic gaat, zal ik maar weer even ontopic gaan...

Net bij de distribiteur geweest om de klokken te bekijken. Hij had aardig wat mooie limited modellen, maar vaak vond ik daarbij de wijzerplaat weer net niet mooi genoeg om hem te kopen, en een Chrono wilde ik niet. Uiteindelijk dus gekozen voor het horloge wat ik in de openingspost hebt gepost. Maar dan wel in 53 (!!!!) mm. 45 mm vond ik toch wat te klein uitvallen en 53 mm past goed om mijn pols ondanks dat ik een super dunne pols heb (het horloge vult mijn hele pols). Er zitten 2 mooie leren banden bij en een butterfly sluiting. Hij komt pas volgende week omdat de enige die hij niet meer in voorraad had, het horloge was wat ik wilde

.
Het klopt trouwens dat Jort (en ook Georgina en nog wat BN'ers en stylisten) er ook een heeft, want zonder het te vragen vertelde de man dit.
Overiges hoorde ik dat er binnenkort automatische U-Boat horloges komen, dus voor diegene die absoluut geen batterij wil en het model wel leuk vindt, is dat misschien een optie.