*trekt vandaag subtiel aandacht met hoerig rode kousen onder grijze broek en zwarte schoenen*
Jullie doen zeker aan Valentijnsdag
Wat moet dat wijf met zo'n lelijke gast Als je vier polo's over elkaar heen draagt, doe dan ook 4 felle verschillende kleuren zodat je echt blijk geeft van het feit dat je jezelf niet serieus neemt
Zal lekker zitten...
Sommige dingen moet men simpel houden Sergio, dat is uitgangspunt waar u niet wars van bent wanneer u ons rozenhofje voor onkruid moet behoeden.Maar ik zal wat uitweiden:Ik kan als argument een vergelijking aandragen met andere kledingstukken. Je trekt ook niet twee broeken over elkaar aan, of 2 jasjes. Maar dan kan ik er beticht van worden dat ik ouderwets en niet ruimdenkend genoeg ben. Ik zou ook kunnen zeggen dat veel mensen die twee polos over elkaar dragen vaan prenentieuze ballerige types zijn. Omdat ik het associeer met een hoge mate van burgerlijke benepenheid, welke mij niet aanstaat. Maar deze elitaire houding kan waarschijnlijk zal waarschijnlijk ook weinig weerklank hebben.
Ik denk dat we veilig kunnen constateren dat dit hier geen aanhangers heeft en dat het ook weinig met Herenkleding voor de ware fijnproevers te maken heeft. Sluiten dan maar?
Never
Liar Liar, pants on fire! Jij wel aan de dubbele polo Cami?
Citaat van: "Mikey Fuoco"Liar Liar, pants on fire! Jij wel aan de dubbele polo Cami?Ik laat er eentje maken die net iets ruimer is dan mijn normale zodat 'ie er mooi overheen gedragen kan worden